ELR Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 (endret) Situasjonen er som følger: Trenger egentlig to nye disker til maskinen. Systemdisk, og lagerdisk. Systemdisken min nå er en tre år gammel, 40GB IDE-disk. Treig som juling. Sikler litt på en 74GB Raptordisk til å ta over for den gamle disken. Men, og det er et stort men her..... lagerdisken min er kun på 200GB, så kunne trengt et supplement til den disken. Problemet er at ejg ikke har råd til to disker nå. Sitter i studentby, med griseraske nettlinjer, så dere kan sikkert skjønne at behovet for lagerplass er stort, men med relativt ny maskin er det synd at systemdisken skal bli en flaskehals..... Har budsjett på maks 1600,- men vil helst holde med under dette. Gode råd og vise ord mottas med stor takk!!! Spec: Se profil. Endret 13. april 2005 av Pitbullo
Jensi Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 (endret) hvorfor ikke kjøpe to 160 GB disker, og lage en partisjon til OS på ca 10GB på den ene disken. Jeg tror ikke du merker så mye foskjell om du kjøper en raptor. Fant denne https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=28576 den er på 200 GB og du har råd til to av dem. Endret 13. april 2005 av Jensi
ELR Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 (endret) Hmm... Takk for tipset. Var jo ikke dumt, men blir jo enda mer i tvil nå. ------- Har sikla så lenge på Raptoren, så bestillte en nå (74GB). Kanskje ikke det lureste i verden, men skitt au. Takker for råd og forslag! Endret 13. april 2005 av Pitbullo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå