MysticoN Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 leste litt på wow forumet.. og der var den.. lol.. sikkerlig bra.. So, a Druid walks into a bar. He walks up to the bartender and orders an Ale. Bartender brings over the drink and sees that the Druid is looking a little down. "What's the matter friend?" "Well, one of my spells isn't working like it used to. I can't repeatedly entangle enemies like I used to. They seem to be getting out of it easier." Bartender looks at the Druid and frowns. "Yeah, that is rough. But it could be worse." At that moment, a Priest walks into the bar. The Priest walks up to the bartender and orders an Ale, grumbling something under his breath. Bartender looks at the Priest and says "Something the matter friend?" "Yeah," says the Priest. "I specialized in using wands in combat. But lately it doesn't seem like it's packing as much punch as it used to." Bartender hands the Priest the ale. "Yeah, that is rough. But it could be worse." A minute or so passes, and a Mage walks into the bar. The Mage calls out to the bartender as he crosses the room "Give me a double!" The bartender has the drink ready by the time the Mage gets to the bar. "Problem friend?" The Mage downs his drink before he responds. "My frost spells aren't working like they used to. Two different spells were working differently tonight. Almost got me killed." The Bartender starts washing a glass and he nods. "Yeah, that is rough. But it could be worse." The Druid looks strangely at the Bartender. "You've been saying that all night. How could things possibly be worse?" Bartender looks the Druid dead in the eye. "I'm a Hunter, this is my epic level quest."
Aiven Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hehe, mange huntere som whiner nå ja, sikkert ikke uten grunn?
Roberticus Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Haha, fin den der... Men jeg må innrømme at jeg hadde ventet at Huntern satt møkkafull i et hjørne med 2 tomme kasser Dahls pils foran seg. En kompis som spiller hunter som main er helt fra seg over de siste dps nerfene som er på testserver. Egentlig frykter jeg at Blizzard er i ferd med å vikle seg inn i en evigvarende rund-dans for å "balansere" PvP. Noe som i bunn og grunn er umulig pga den store faktoren "individuell ferdighet". Det vil ALTID være hyling og sutring omkring den ene eller andre klassen i PvP. For å være helt ærlig så er det rogue som ruler i PvP for øyeblikket hvis man ser på klassen og dens muligheter. Derfor virker hunter-nerfingen litt underlig etter min mening. Når man først har gitt ut et spill så bør man gjøre minst mulig fundamentale endringer på systemet som sådan. Man bør kun gjøre det i ekstreme tilfeller og da bør man også kommunisere dette til spillerbasen på en god måte. Sony Online Entertainment tabbet på dette etter min mening med Everquest 2. Så jeg håper virkelig ikke Blizzard legger opp til en evig rund-dans med class-nerfs for å forsøke å oppnå den perfekte PvP balanse. For den er umulig å oppnå.
MysticoN Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 har selv hunter som main(lvl 47) og ja no har jeg sotte han på hylla.. nokk er nokk.. alt han gjør er å skaffe peng/items/leather til alt'en min..
hinduuu Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 vel vel jeg gir ikke opp huntern min ennå http://img222.exs.cx/my.php?loc=img222&ima...hokdelar1yp.jpg
MysticoN Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 haha.. lukter photoshop av den:p kjøpte selv ei purple bue op lvl 37 som hadder mer dps enn en grønn lvl 50 bue..
cicken Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 nei fortsett med hunterene deres!! spesielt dere alliance:D Letteste offer for shaman;) alliance e nokke dritt btw, kvitt dere med alle alliance acc. og blizzard er ikke dårlig...de er bare best
hinduuu Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Eller http://img222.exs.cx/my.php?loc=img222&image=lokdelar0mu.jpg Har nå trua på at blizzard skal greie og fikse hunter ^^ For de som innteriserer seg Her
MysticoN Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 alt den trenger å gjøre er å fjerne deadzone så blir hunter fixa.. hvorfor skal vi ikke kunne lade om en gun og fyre av når noen er nerme oss? gi oss cast timer eller noe da.. ville ikke tro at det er noe enklere for en mage å kaste en spell mens en warrior med en 2meter stor øks står å denger løs på han enn ka det er for en hunter å lade om gun og fyre av eller hente ei pil fra koggeret og fyre av... men det kommer ALDRI til å skje.. det finnest no idioter som mener at hunter er overpowerd oxo... lol
Hanzo Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hmm, tror mye av problemet er PVP og Pve. Det er tross alt ikke samme tingen, men det kjøres på samme reglene. Du dritter jo i hvor god/dårlig en hunter eller shaman er i PvP når du selv kjører PvE. Det blir jo litt raiding og denslags selvsagt, men jeg er mer opptatt av å være en ressurs når det skal kjøres instances en om hvem som banker hvem i en duel...
MysticoN Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 i pve så er hunter ok.. men det blir mer og mer normalt at du havner i pvp når du er ute å queste..
Zindre- Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hunter får staffen med høyest dps ingame til nå, er det ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå