Gå til innhold

America (fuck yeah!)


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Originalen var tragisk. Remaken var patetisk. :thumbdown:

 

Mistenker at de som fant remaken morsom er USA-hatere. :tease:

 

Skjønner bedre de som fant originalen morsom, for den var jo tragisk på grensen til det komiske. Remaken var bare dum. Ikke var den humoristisk, ikke dritern ut originalen (og her var det potensiale) og ikke var den treffende.

Lenke til kommentar
Trenger ikke å være USA-hater for å se at den originale sangen/videoen lignet fælt på en seriøs versjon av "America, Fuck Yeah"

Trodde det var sistnevnte som skulle være remix av førstnevnte? Men å sette på ny lyd, bytte ut et bilde av en unge med en såret unge, og sette inn noen bilder av Bush og millitære, det er ikke direkte intelligent satire. :shrug:

 

Se bare på selvhøytidlige tosken i den originalen, her burde det være mye å spille på for litt kreative mennesker.

Lenke til kommentar

Ingen har vel heller beskylt Team America for å være direkte intelligent satire, men en morsom film er det uansett.

 

Hmm, jeg ordla meg kanskje litt feil i den forrige posten min.

 

Den første filmen er jo seriøs patriotisk og teit-pompøs musikk, og "America, Fuck Yeah" er akkurat det samme, bare med en u foran seriøs. Var det jeg mente med at den lignet på America Fuck yeah. Beklager forvirringen.

Endret av HMaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...