Potetfar Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 [sG] In-Game. Noen ganger blir det [sG] In-Game <Småunge Powah> hvis jeg eier serveren.
Sink Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Sink eller fakenicker jeg siden folk maser så fælt
danilovic Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 [sG] In-Game. Noen ganger blir det [sG] In-Game <Småunge Powah> hvis jeg eier serveren. Er norskversjonen av nicket ditt "I-Spill"?
AvaloN - TLW Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Kaller meg S.E.A.L | AvaloN [Try] AvaloN er nicket mitt!
Mammuten Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Hehe, når jeg tenker meg om har jeg hatt mange Startet med Terminator (av en ellerannen kjemperar grunn ) Så ble det vell Mammut Deretter Srgt.Mammut Så [NOR]Mammut Har vært innom [NOR]Sunshine og [NOR]Sunsine_Universe Nok en gang bttet jeg, da ble det [NOR]HerrUtrolig Syns Herr Utrolig var et fett navn.. etter å ha sett "De Utrolige" MVH:[NOR]HerrUtrolig
Zippio Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 [bT] Scarcrow [NOR].... (BT står får Bygde Tulling )
Mammuten Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Fordi det er tøft? eller bare fordi det er en del av nicket.... Vetke jeg..
emacoolit Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 V i r t u o Z o n e Jeg er kjempefornøyd med det nicket. Det er en smule pretensiøst, så jeg føler at jeg må spille over evne for å leve opp til nicket. Det går ikke alltid...
Bandana Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 Kaller meg "LeGenDarY SnaKe^". Blir vel muligens NoL. LeGenDarY SnaKe^ snart. ^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå