Gå til innhold

Vil gjøre faenskap på Lan. Forslag mottas!


Anbefalte innlegg

Vell... var ikke på lan, men på skolen. Men det går ann å gjøre på lan like vell:

 

Om du har en trådløs mus, så setter du inn senderen i dataen, ig gjemmer den. Når vedkommende begynner å bruke dataen, kan u vri litt på hjulet, og en gang i mellom klikke på knappene.

 

Han trodde det var noe serriøst galt med datene eller musa :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vell... var ikke på lan, men på skolen. Men det går ann å gjøre på lan like vell:

 

Om du har en trådløs mus, så setter du inn senderen i dataen, ig gjemmer den. Når vedkommende begynner å bruke dataen, kan u vri litt på hjulet, og en gang i mellom klikke på knappene.

 

Han trodde det var noe serriøst galt med datene eller musa :!:

Den der skjønte ikke, kan du skrive norsk?

Lenke til kommentar
Net Send er koz :cool:

 

Ta opp ledertekst. Skriv net send * (din melding)

 

Funker hvertfall på små LAN, med én router... Garanterer deg... vil iritere de andre. Hvis du fjerner stjerne, men skriver navnet på en PC på nettet, kommer denne beskjeden bare til han.

 

Sånn vil det se ut:

Ja, du får respekt av å gjøre det :roll:

 

Hva er det som er så koz med å sende en beskjed til alle på lanet? :ermm:

 

forklar meg gjerne..

Lenke til kommentar

alle bruker vel ikke samme arbeidsgruppe, så du vil ike kunne sende til alle på TG.

Men et hint:

gå å legg deg, og finn ut ka folk har gjort med deg, så gjør du det med andre :tease:

 

 

du kan og teipe over Lasteren på muse til en (hvis han har optisk da)... husk på at det må bare vere en liten teip bit, siden ellers merker vedkommende det

Endret av vegis
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke diskutere hvilke tiltak man skal sette til værks mot uønskede elementer på LAN? Det er klart at hver enkelt bør sikre sin egen pc så godt som mulig. Uansett hvlket OS man bruker så MÅ man sette et root-passord. Neste steg er å blokkere alle unødvendige tjenester som telnet og ikke minst stenger eller begrenser andre servere som kan redusere eller hindre pålitelig drift av systemet. Dette er sikkert mulig i Windows også.

 

En brannvegg er god å ha hvis frekvensen av script-kiddies er stor. Bruker man iptables kan man sende alle forespørsler på uønskede porter (les: typiske "windows-porter" som SMB og telnet) rett til "tarpit". Det samme kan selvsagt gjøres med samtlige porter du selv ikke tar i bruk, slik at script-kiddies som synes det er kult å portscanne får seg en smekk på pungen. I tillegg til brannvegg er et IDS nødvendig for å få en fin logg over de mest egosentriske script-kiddiene.

 

Det er crewet sitt ansvar å håndtere samtlige forsøk på å lage faenskap på nettverket, og det er bedre om brukerne selv er flinke til å rapportere de elementene som er ønskelig fjerne.

Lenke til kommentar

En gang jeg hadde lan ned i kjelleren min her, vi va vell 10-12 stykker tror jeg, men uansett ,

Det var en som la seg til å sove sann klokken 3 på natten, da våknet djevelen i oss, vi fann fram sann vannbasert svart tusj, og tusja hele ansiktet hans fullt hehe :D

 

Og rosinen i pølsa var at da han våknet sa vi ingen ting, han bare gjekk rundt med knall svart tryne.

Så for han hjem , og etter noen kvarter kom han brasende inn igjen og var drit forbanna , vi lo så vi holdt på å miste pusten. Han spurte hvilken tusj vi hadde brukt, og vi sa selfølgelig sprittusj, gjett om karen var fortvila stakkars :p

Lenke til kommentar

Det er bra og kødde med folk du kjenner eller på private lan men det er ikke kjekt på store public lan. Jeg reiser hjem for og dusje(ja, Nerder dusjer ihverfall meg) så når jeg kommer tilbake er det festet teip under musen med laseren og små cola flekker overalt, på skjermen og kabinettet. Det er perverst! Kødd med folk dere kjenner.

Ps Er altid den siste som sover.

Lenke til kommentar
Vell... var ikke på lan, men på skolen. Men det går ann å gjøre på lan like vell:

 

Om du har en trådløs mus, så setter du inn senderen i dataen, ig gjemmer den. Når vedkommende begynner å bruke dataen, kan u vri litt på hjulet, og en gang i mellom klikke på knappene.

 

Han trodde det var noe serriøst galt med datene eller musa :!:

det har eg gjort på LAN før, mens en spiller spilte CS... fy faen kan skjønte ikke bæret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...