AvaloN - TLW Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg spiller som regel en Gnom Rogue men blir hele den forbanna tiden disconnecta før jeg kommer innpå gamen! Lagde meg en Undead WArrior på en PvP servrer og såg introen men ble disconnecta mens jeg ser filmen..Dette skjer 24/7 med meg nå..HVORFOR?????? Ja. Jeg har fulgt ALLE walktroughene til Blizzard
Krims Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Har du gitt konto info til noen andre, f.eks passord og account name? Det kan være at noen logger på med din konto, da kommer den meldingen om disconnect.
pretensiøselns Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Ble disconnecta hele tiden på grunn av et ustabilt trådløst nettverk. Har nå kablet og har kun blitt disconnecta èn gang: når pappa dro ut strømmen til routeren.
haarod Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Hadde samme problem som eMPea, så har du trådløst nettverk? Da skal det ordne seg med kabel.
Snorre Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hvilken server spiller du på, spiller du f.eks på Burning Blade serveren er det ikke akkurat et mysterium at du blir disconnecta hele tiden så ustabil som den serveren er.
Simen1 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Fortsett diskusjonen i den offisielle klagetråden her: Den offisielle WoW-serverne-er-nede-jamring-tråden Stenges
Anbefalte innlegg