AvaloN - TLW Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Dette er ett problem jeg har hadt siden jeg begynte å spille CS 1.5 (Da jeg begynte å spille CS). Jeg kan gå rundt og mens jeg går mot høyre (ett eksempel) så ska jeg gå mot vensterm så sklit jeg litt mot høyre i ca 1 sekund før jeg går til venstre! Selfølgelig så er dette med alle gå-kommandoene! Det kan varierer fra 1 sekund til 5 sekund! Men dette er 3 år siden, men alikavel den dag i dag så har jeg denne "delayen"! Det går ikke bare utover movement, men siktet også! Det virker som om den lever sitt eget liv! Mens jeg flytter på siktet så stopper den opp i 0.7sec! Dette er ikke alltid, men 80% av tiden jeg spiller! Jeg har spillt CS 1.5, 1.6, CZ (som jeg spiller mest) og Source! Og på alle CS spillene har jeg dette problemet, men ikke i DoD eller Deathmatch, KUN i CS! Jeg kan jo si litt om hva slags innstillinger jeg har cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 cl_rate 250000 rate 10000 fps_max 101 Og her er hardwaren min Ati Radeon 9800pro (Var Ati Sapphire 9000) nVidia nForce ABIT 3 NF-8 (Var NF2) ADM Athlon 64bit 3000+ (Var AMD Athlon XP 2400+ HD 1 = 200gb (Var 30gb) HD 2 = 40gb Lydkort er intergrert i HK Nettverkskort er intergrert i HK Internettet er Telenor Adsl 1mgb/256kb Selvfølgelig erd ette deler som ikke var i pcen da jeg fikk den...Så jeg tviler på at det er noe med Hardwaren som forårsaker delayen! Men jeg har en teori Skjermen min, det er en gammel ADI Microscan som fatter fikk med sin Compaq som kun kjører på 60hz..kan d vær det? Di fleste programmene jeg har på pcen er progz. jeg skaffa meg lenge etter jeg starta med CS og delayen! Så hva er det som gjør dette? Noen om har en teori eller rett og slett vet hva som gjør dette??
DaXi Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Virker på meg som du har samme problemet som jeg har. Kaller det selv keyboard / mus frys. Har funnet ut at det eneste som hjelper for meg er å sette HL.EXE til "BelowPriority" i Windows Task Manager.
A.J Green Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Tviler på at det skulle funke siden han klarer dod og hld uten nevneverdige problemer. Hadde det vært noe med hl.exe ville vel dette gitt utslag i DoD også?
galaxee Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 er det slik på lan også? stabil fps? Har du formatert pcen på 3 år? kansje virus og noe dritt Skjermen har ikke noe å si, så lenge fps er på topp (Har en gammel Eizo skjerm fra 80tallet som klarer max 60hz, og merker ingentig) Husker eg hadde samme problem på en server maskin! (800mhz P3) Da var ikke skjerm-kort driveren installert (om eg ikke husker helt feil da) men det har du vel bruker du HD 2 til xp? kva minne har du? sjekk i "oppgavebehandling" at ikke det er masse program som bruker masse resurser av Cpu/minne! har vel ikke trådløs tastatur/mus? funker greit å spille med trådløs tastatur, men musa lagger har testet 3 forsjellige typer trådløs mus, og alle er noe humbug med! bruker M$ ps/2 mus, og merker ingen problemer! men vis det virker i DM OG DOD er det jo litt rart! kommer ikke på noe mer i farten
AvaloN - TLW Skrevet 14. april 2005 Forfatter Skrevet 14. april 2005 (endret) Jeg bruker ikke trådløst, det er skit! FPS er på 99.9-100 Jeg har formatert pcen 3 ganger i år! Jeg har ingen virus og kjører ad-aware 1 gang per dag! Alle drivere er innstalert også! Også bruker jeg min 40gb HD til OS (XP HOME) Og når jeg kjører CS så slår jeg av allt unødvendig prog. som tar resurser! somregel kun MSN, Norton som jeg kjører av programmer! ...Jeg har ikke trådløst nettverk! EDIT: Sist jeg var på ett stor lan er...1 år siden snart og da var det "delay" ja! Og når jeg spiller med søskenbarna mine 1on1 på LAN så er det delay! Endret 14. april 2005 av AvaloN - TLW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå