GRendal Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg hilser dere, innbyggere av Azeroth! Når det kommer til å være et ugjennomtrengelig skjold av stål, muskler og sener, er det vel lite som slår en komplett protection specced Warrior med tusenvis av hitpoints? Jeg er klar over at en Arms\Fury specced fyr er mer effektiv mht. å vade igjennom mobs og slakte fort. MEN det er en viss følelse ved å marsjere trofast inn i kamp mens mobs langer ut slag som preller av. Du snur hodet langsomt og gjaller: "Know your place, peasant!". Vil det ha noe for seg å kjøre ren Protection? Kjøre med et digert skjold og 1h weapon? Man vil nok ikke gjøre så mye skade, men til gjengjeld vil man forhåpentligvis riste av seg mye av skadene? er full protection spec = ubrukelig kjøttskjold, eller kan jeg bli en torn i siden for både fienden, og monstre?
M@R7!N Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 (endret) Vel, du vil slite i pvp skulle jeg tro, med mindre du er en veldig begavet warrior Edit: Men som tank er det ingen over, ingen ved siden Endret 10. april 2005 av M@R7!N
GRendal Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Vel, du vil slite i pvp skulle jeg tro, med mindre du er en veldig begavet warrior Edit: Men som tank er det ingen over, ingen ved siden hehe...
chokke Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 hvorfor bruker du ikke den gamle tråden du lagde? Med skjold kan du få morsomme spikes
GRendal Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 hvorfor bruker du ikke den gamle tråden du lagde? Med skjold kan du få morsomme spikes funker det bra?
ahdrage Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Prot warrior er det beste om du vil tanke i high end instancer. Om du er med i en guild som raider regner jeg med at det blir krevd av deg at du køyrer prot build
uberhunter Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Gå protection warrior så har vi holypriests noe å leke med i instances
gamer73 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 jeg er lvl 41 warrior og har aldri brukt defensive stance. Har omtrent ikke noen poeng på prot heller. Jeg orker ikke vente meg ihjel før jeg klarer å fragge mobs. Kjører på med full pinne og satser alt. I grupper så prøver jeg alltid å få fri tøyler liksom. Håpe på at det er en annen warrior som gidder å tanke. Tanke er ufattelig kjedelig.
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) Tanke er ufattelig kjedelig. da har du valg feil classe for å si det:) hehe, det er nestem som at en priest sier at det er kjedelig å heale. men seff skal ikke jeg komme og fortelle deg hvordan du skal spille.. Edit: vist du velger Prot tank så kommer du vertfall til å bli populær i instance grupper:) Endret 11. april 2005 av MysticoN
gamer73 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 warrior er eneste klasse som kan bruke plate armor og guns samtidig. Begge deler et must for meg! Jeg er svært lite i dungeons og instancer. Kun når jeg må ha et quest item. Liker egentlig best å spille alene.
Choo Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg tror det vil være gøy, men ville gått for arms/fury build fram til level 50+ tror jeg, som jeg har forstått fra andre high levels warriors. For på high level instances, er du det eneste GODE tank muligheten. Paladins? eh... nei. å Horde side, Shamaner? eh.. nei.
Intempestus Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Protection er givende å spille. Men det er noen forutsetninger for at du skal ha det gøy. Tanking krever at du vet hva du driver med. Det krever også at de du jobber med vet å begrense seg så du beholder agro'en. Selv spiller jeg med gode venner. Selv ikke de klarer å la en tank være en tank hele tiden. Litt solo-mentalitet fra de du spiller med - og det er plutselig veldig kjedelig å være tank, fordi andre (som er dårligere til det) tar din jobb. Men: Finner du en god gruppe, hvor alle kjenner sin plass er det jævla moro å tanke.
MysticoN Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) Palladin oxo bruke plate.. guns tror jeg de kan bruke men ikke sikker... vist du spiller for det meste aleine så tror jeg det vil bli kjedelig å vere en Protect warrior.. blir vel neste det samme som de som spiller hunter å tar alt på beast master det.. du dør ikke men det vil ta alt for lang tid å drepe folk/mobs osv.. en offensiv tank er vel like bra.. bare husk å tren first aid og bruk alt av cloth du finner til å grinde det.. da kan du fighte none stop, siden du ikke er avhengig av å tenke på den forbanna mana baren:p hehe (noe som i misunner warrior og rouge..) EDIT: kunne ikke vere mer enig med Intempestus:) ingen ting slår en go instance grp (og en server som holder seg oppe menst dere er i instancen da lol) Endret 11. april 2005 av MysticoN
Canute Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) Palladin oxo bruke plate.. guns tror jeg de kan bruke men ikke sikker... vist du spiller for det meste aleine så tror jeg det vil bli kjedelig å vere en Protect warrior.. blir vel neste det samme som de som spiller hunter å tar alt på beast master det.. du dør ikke men det vil ta alt for lang tid å drepe folk/mobs osv.. Paladin har ikke range våpen ... Hunter med beast master dreper fort, jeg er det. Dessuten har vi liten downtime siden pettet tar alt damage og den healer fortere.. Uansett, jeg ville byttet til protect når du begynner å gå i high-end-instanser Endret 11. april 2005 av Zevz0r
gamer73 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 ja mulig jeg putter noe på protect når jeg er 50+ lvl og må gå instances pga alle andre quest er fullført... Det kan være gøy å spille med gruppe av og til. Men jeg liker best å oppleve verden alene...om man vandrer rundt som gruppe er det alltid noen som vil gå fortere..saktere osv..blir bare kaos. Dessuten er det ekstra skremmende å alene ride inn i nye, spennende og fryktinngytende steder..med masse lvl 45+ mobs..
cairn Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Såframt du ikke grupper for instanser er det lite vits å putte poeng i protection-treet. Det er godt mulig å tanke det som er av instanser i WoW i dag uavhengig av talent-build. Protection-delen gjør det bare endel enklere. Bl.a. vil du i protection-treet ha evner som gir deg 15% mer aggro, 2 sekunder raskere taunt-refresh, improved bloodrage (som gir deg rage, mot at du kaster bort et par hundre hp), last stand (en livredder som gir deg 30% hp i 20 sekunder). Nå har det blitt litt diskusjoner om hvorvidt det er verdt poengene å stappe i skjold-talenter. I en nylig patch ble en bug ordnet hvor skjoldet blokket all skade fra "next attack"-evner. Når man nå har et skjold som blokker 60-90 skade per slag istedet for 1000+ sier det seg selv at det er store endringer. Men, i bunn og grunn, uansett hva du velger, så har vi alltid de beste endringene per patch, nå får vi jo ny animasjon på thunder clap, den mest brukte evnen av alle! >.<
Radhoo Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 End-game instancer så er protection warrior et must. Prøv å forsøke å bli med til MC uten at du er det. Nesten ingen som vil ha deg med. Warrioren har en av de mest viktige oppgavene i slike plasser, og det er å holde aggro fra dem som gjør skade. Uten warrior som er protection speccet i MC, så er hele raidet slaktet på 1-2-3.
cairn Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Det er mulig å tanke MC uten, men det er ikke å anbefale
Aiven Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Protection spec suger noe så grenseløst. Hele treet er nesten komplett ubrukelig. Desverre er det mange som tror at man trenger protection spec for å bruke skjold. Feil feil feil. Jeg bruker mye skjold i intancer, da dette minsker damage betraktelig (tar jeg 1 fysisk skade med, tar jeg 1,4 dmg uten). Men om jeg hadde protection speccet meg, ville det gjort svært liten forskjell. Til de gjør dette treet bedre, nekter jeg å specce der. Det gjør meg 5% bedre i instancer og 50% dårligere utenfor. Det eneste bra i dette treet er i starten, så jeg har: Protection Talents (13 points) # Anticipation - 5/5 points Increases your Defense skill by 10. # Toughness - 5/5 points Increases your armor value from items by 10%. # Improved Revenge - 3/3 points Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds. Resten suger grenseløst desverre. Trist å se alle gnåle om protection specced warriors, uten at de vet hvor lite dette har å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå