Gå til innhold

Warrior, hvordan skal jeg mekke han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har en lvl 24 priest nå, men vil gjerne svinge litt sverd :yes:

tenkte derfor på å mekke en Warrior,

for the alliance!1212oneone og alt det der .... :p

Vil helst gjøre MASSIV skade :p ( og nei vil ikke ha en rogue ;) )

hvordan bør han bygges? takker så mye for all hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hvordan du bygger en warrior vil den aldri bli en massiv ødelegger. Men for å gjøre det best mulig, ville jeg valgt en kombinasjon av fury og arms, litt avhengig av hva du foretrekker selv. Fury har endel passive evner som er kos (Blood Craze, Enrage, Flurry), mens Arms har Mortal Strike og Sweeping Strikes i tillegg til spesialiseringer på våpenvalgene du foretrekker.

Skrevet (endret)

Jeg vet du ville ha en "sverd-mann", men hvis du vil gjøre MASSIV skade så er mage og rogue de beste alternaltivene...

Warrior egner seg nok best som tank ;)

Endret av Rodney Mullen
Skrevet

neineineineineineineineineinei

en warrior er TANK! tro meg, de fleste som møter en warrior som ikke har forstått at dems oppgave er å ta imot skade og holde aggro blir boota fra grupper ganske raskt.

Det blir nesten som å si at en prest skal sloss istedet for å heale...

Skrevet

LOL! Kameraten min spilte litt med et par stykker 2-3 lvl's under seg(Priest) og i hver kamp endte han opp som tank :D

Han tok på shield og mind flay'a hele gjengen. :p

Men han gjorde bare det bare mot low lvl npc'er siden han bare hjalp noen kamerater.

Skrevet

Tro det eller ei, men en Arms/Fury warrior på lvl 60 med mortal strike og Arcanite Reape ER en ødelegger.. Dpsen er ikke langt ifra en rogues.. ;)

Skrevet
Tro det eller ei, men en Arms/Fury warrior på lvl 60 med mortal strike og Arcanite Reape ER en ødelegger.. Dpsen er ikke langt ifra en rogues.. ;)

Joda, den er lagt fra dps-en til en god rogue med godt utstyr (som du selvsagt må sammenligne en god warrior med godt utstyr mot). Du bygger ikke såpass rage at du kan bruke Mortal Strike kontinuerlig, og det er i praksis den eneste skillen du har som gjør betydelig skade. Bortsett fra improved revenge, den kan være strålende, men samtidig ganske ubrukelig mot f.eks. castere. ;)

Skrevet
ok da. jeg vil ha en effektiv tank! hvordan bygger jeg han?

Du fokuserer på armor og stamina, strength (evt. agility om du setter crits over jevnt høyere skade) i tredje rekke. Talents er det mange brukbare kombinasjoner, men du vil for eksempel ha talentene som gir deg +15%(?) aggro i defensiv stance, 2 sekunder kortere cooldown på taunt, og +15%(?) ekstra armor. Du vil også ha 5/5 i Tactical Mastery, så du kan skifte stance i kamp uten å tape for mye rage. Lenge siden beta nå, så jeg husker ikke alle navn og tall lenger. ;)

Skrevet

Hehe, jeg burde kanskje formulert meg litt bedre :p

Mot flere mobs kan en warrior ligge likt med en rogue angående dps, men oneonone må warrioren ha særdeles godt våpen, mens roguen "sånn middels" :)

Skrevet
Nei, ikke hvis man vet akkurat hva man holder på med :p

Warrior played right er et passende uttrykk ja :D

hehe...men Human warriors bør kjøre 31\20 arms\fury?

er det egentlig økser eller sverd man bør gå for?

Skrevet

En slik video er fullstendig verdiløs når det ikke sies noe om når den er fra. Warrior har blitt nerfra ved flere anledninger. Det skal også sies at han drepte en god del folk av lavere level der.

Å si at du ikke har noe problem med paladiner om du kan klassen din er feil. Du vil ha problemer med alt annet enn elendige paladiner. Så enkelt er det faktisk, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...