franksun Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Visste ikke at de leverte laptoper, men kom over det på http://www.sparc.com/ ser jo unektelig litt kult ut, synd det ikke står priser. Noen her som har erfaring med slike laptoper?
Gronz Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 # UltraSPARC-IIe 500MHz processor # Removable disk drives (up to 120GB HDD capacity) # Low profile & light weight # A massive 2GB of DRAM # Read Write CD-ROM and DVD combo # 15.1" TFT LCD (up to 1400 x 1050) # Extensive interfaces, including dual Ethernet & PCCard
kyrsjo Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Og prisen? Står ikke... bare et telefonnummer... Batterilevetid (etc)? Linux-støtte?
kattemat Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Husker at jeg leste om Suns egne SPARC laptoper for noen år siden. Det jeg husker fra dette er at ytelse/vekt/batteri slett ikke stod i stil med prisen som jeg synes å huske var i området ~75k.
stigfjel Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Batterilevetid (etc)? Linux-støtte? Vil nok anta at det er bedre å kjøre UNIX på denne laptop'en. Solaris er jo designet spesielt for SPARC-prosessorene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå