B4stian Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 (endret) Hei, jeg har et Terratec Cinergy TV400, men softwaren som følgte med funker ikke, står at jeg mangler directX eller noe og at jeg skal sjekke driverne, men har jo begge deler... noen andre programmer som kan være enkle og greie? Endret 10. april 2005 av datating
Pilot_ Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Installer skjermkort driverene på nytt. Prøv det.
Lou Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Det første du bør gjøre, er å laste ned de nyeste driverne. Driverne jeg fikk med laget masse trøbbel.
_Adler_ Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 OT: Det heter "Hvilket program til mitt tv-kort?", ikke "Hvordan program til mitt tv-kort?" Når man sier hvordan, er det fordi fordi man vil gjøre noe, EKS: Hvordan skal jeg gjøre det? Hvilket, sier man når man vil spør om en bestemt ting. Sånn ca. bra forklart.
B4stian Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 OT: Det heter "Hvilket program til mitt tv-kort?", ikke "Hvordan program til mitt tv-kort?"Når man sier hvordan, er det fordi fordi man vil gjøre noe, EKS: Hvordan skal jeg gjøre det? Hvilket, sier man når man vil spør om en bestemt ting. Sånn ca. bra forklart. Lest Nettikette? Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil.
_Adler_ Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Jeg "raste" ikke ut i tråden, jeg ville bare si det (hjelpe deg). Skjønner?
B4stian Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Jeg "raste" ikke ut i tråden, jeg ville bare si det (hjelpe deg). Skjønner? Jaja... Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Men var det så dårlig formulert at man ikke skjønte det?
Gutorm Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Jeg benytter ChrisTV på 2 Pcer hjemme. Du kan laste ned en 30 dagers prøveversjon fra www.chris-tv.com. Fungerer veldig bra.
B4stian Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Jeg benytter ChrisTV på 2 Pcer hjemme. Du kan laste ned en 30 dagers prøveversjon fra www.chris-tv.com. Fungerer veldig bra. Det programmet finner ikke noe tv-kort. Begynner å lure på om det er defekt... Alltid vært trøbbel med det!
B4stian Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 (endret) Denna meldingen fikk jeg opp: No video capture device found... Endret 10. april 2005 av datating
Tralala Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Kan være et kodek som ikke funker sammen med det tv kortet. Hadde problemer med det selv. Hvis du ikke får det til er det bare å skrive til terratec support, de vet garantert hva som er feil.
Orjanp Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Denna meldingen fikk jeg opp: No video capture device found... Fikk samme problemet da jeg la inn driverene til kortet fra windows update. Vær sikker på ar du ikke bruker dem.
FpsStu Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 (endret) Høres som en skikkelig typisk windows feil. Der Win ikke har registrert at den er inne, eller at kortet har blitt installert feil ifølge windows... Du kan prøve Hauppage sine software? skader ikke? Endret 25. april 2005 av King_mephisto
B4stian Skrevet 25. april 2005 Forfatter Skrevet 25. april 2005 Det funka fint når jeg innstalerte DScaler. Utrolig at Terratec's egne drivere og software ikke funker (har forresten aldri funket her...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå