Gå til innhold

Hvilket program til mitt tv-kort?

B4stian

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

jeg har et Terratec Cinergy TV400, men softwaren som følgte med funker ikke, står at jeg mangler directX eller noe og at jeg skal sjekke driverne, men har jo begge deler... noen andre programmer som kan være enkle og greie?

Endret av datating
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OT: Det heter "Hvilket program til mitt tv-kort?", ikke "Hvordan program til mitt tv-kort?"

Når man sier hvordan, er det fordi fordi man vil gjøre noe, EKS: Hvordan skal jeg gjøre det? Hvilket, sier man når man vil spør om en bestemt ting.

Sånn ca. bra forklart. ;)

Skrevet
OT: Det heter "Hvilket program til mitt tv-kort?", ikke "Hvordan program til mitt tv-kort?"

Når man sier hvordan, er det fordi fordi man vil gjøre noe, EKS: Hvordan skal jeg gjøre det? Hvilket, sier man når man vil spør om en bestemt ting.

Sånn ca. bra forklart. ;)

Lest Nettikette?

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil.
Skrevet
Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil.
Jeg "raste" ikke ut i tråden, jeg ville bare si det (hjelpe deg). Skjønner?
Skrevet
Jeg "raste" ikke ut i tråden, jeg ville bare si det (hjelpe deg). Skjønner?

Jaja...

Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet.

Men var det så dårlig formulert at man ikke skjønte det? :dontgetit:

Skrevet

Jeg benytter ChrisTV på 2 Pcer hjemme. Du kan laste ned en 30 dagers prøveversjon fra www.chris-tv.com.

Fungerer veldig bra.

Skrevet
Jeg benytter ChrisTV på 2 Pcer hjemme. Du kan laste ned en 30 dagers prøveversjon fra www.chris-tv.com.

Fungerer veldig bra.

Det programmet finner ikke noe tv-kort.

Begynner å lure på om det er defekt... :realmad:

Alltid vært trøbbel med det!

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan være et kodek som ikke funker sammen med det tv kortet. Hadde problemer med det selv. Hvis du ikke får det til er det bare å skrive til terratec support, de vet garantert hva som er feil.

Skrevet
Denna meldingen fikk jeg opp:

No video capture device found...

Fikk samme problemet da jeg la inn driverene til kortet fra windows update. Vær sikker på ar du ikke bruker dem.

Skrevet (endret)

Høres som en skikkelig typisk windows feil. Der Win ikke har registrert at den er inne, eller at kortet har blitt installert feil ifølge windows...

Du kan prøve Hauppage sine software? skader ikke?

Endret av King_mephisto

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...