mobilfreek Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) ja nå er serverne ned uten noen imformasjon fra blizzard hvorfor de er nede... spillte wow og plutselig fallt jeg ut... og når jeg prøvde og komme på igjen sto det server down.. hadde akurat begynnt på en human paladin noen som vet hvorfor de er nede? edit: fannt ut at det bare var den servern jeg spiller på som er nede ber noen om å stenge denne posten Endret 9. april 2005 av mobilfreek
Snipershot Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Se deg litt om før du poster. Slikt skal postes her
MysticoN Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Blir så forbanna.... kom hjem fra en 11 timer arbeids økt.. alt jeg tenkte på at no skal det bli godt å spille litt wow.. (får nesten bare spillt det i helga). Flyr fra org til Xr så går serveren ned... skuffa over blizz no ja...
genetex Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 jeg synest folk klager ALT for mye, herregud, blizzard prøver sikkert så godt de kan, noen klager på bugs, når de tar ned serverene for å fixe dette, nei da blir dette også for gale, og som om ikke dette var nok, skal de i tilleg lage så for som mulig masse spill til de som klager over å ikke ha WoW, og synest de skulle sette opp nye servere fortere. Deres egen feil dere ikke forhondbestillte eller var raskt nede i butikken, sikkert noen som har gode grunner til atdere ikke fikk tak i WoW på, men de fleste har vell ingen spesiell god grunn.
Idioteque Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 Selvsagt vil folk klage når dem ikke får spille et spill de betaler 110 kr i måneden for!
Mith Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) Selvsagt vil folk klage når dem ikke får spille et spill de betaler 110 kr i måneden for! Så klart, men det må da finnes en grense på hvor mange som trenger å lage nye forumposter osv osv. så fort en server er nede..... Man får inntrykk av at alle her på forumet er survete 14-åringer, når man ser 1000 på 1000 av surve poster om at wow er nede for en eller annen stakkar.... BTW: Denne tråden hører hjemme her. Til alle dere som syter å klager: Stikk HIT å klag. Det er de som bør høre om problemene deres.... Endret 9. april 2005 av Mith
MysticoN Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Har spillt Daoc, SWG og EQ2.. når det er problemer så får vi (spillerne) vite at de sliter med å fixe det. får alltid beskjed på at serveren går ned 1min før den gikk ned.. så vi fikk en sjangse til å komme oss til en "safe" plass.. så vi slapp å dø når vi kom inn igjen. Ja jeg skjønner at blizz gjør noe (eller prøver å gjøre noe), men vi får no aldri vite noe.. f.eks sjekk på forumet.. UTROOLIG få blue som har posta der.. vist serveren går ned så hjelper det MYE at en blue kommer å forteller at de jobber med saken så godt de kan.. trengs ikke så mye mer får å bli kvitt MYE kvining.. F.eks EQ2 fikk en styg kræsj etter en patch.. var vel 2-3 uten noen servers som var oppe.. men hele tiden så posta GM på forumet. fortalte spillerne hvordan det gikk.. de jobba natt og dag med å fixe det.. kjenner at jeg er mer irritert når wow er nede i 2-3 timer enn da eq2 var nede i 3 dager.. for da viste i at de ofra alt av fritid får å fixe det..
mobilfreek Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 det var ikke at realmene var nede kl.11 men noen realms var nede mange ganger kl.22.00-00.00
Jørgen Sørheim Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 Se deg litt om før du poster.Slikt skal postes her Nemlig.
Anbefalte innlegg