Gå til innhold

Hvorfor bruker folk MSN-messenger og ikke andre al


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MSN messenger dekker mine behov. Ser ingen grunn til å bytte.

Sånn bortsett fra nedetiden?

Er ikke sååå ofte da! Er ikke laget for folk som er avhengig av det 24/7.

Stadig vekk vil jeg si.

 

Hadde du f.eks godtatt så mye nedetid fra teleoperatøren din?

Ja. Hvis jeg ikke brukte telefonen akkurat da.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

MSN har alt jeg behøver; chat, kontaktliste, webcam, voice, mulighet for å sende filer, desktop sharing/fjernhjelp +++

 

Ser ikke noen grunn til å bruke noe annet - funker jo også over mobil (3.parts programvare riktignok) hvis man har Symbian. Eller via web-grensesnitt for de som ikke måtte ha messenger installert.

 

Og at 'alle' i tillegg har en eller annen variant av messenger tilgjengelig er jo et enormt pluss.

 

Apropos nedetid kan jeg ikke si at jeg har hatt noe problemer av betydning med det. IP-telefonen jeg hadde fra UPC i sin tid derimot; herregud for noe dritt.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Hva er det som er så spesielt bedre med andre alternativer da? Kobler en bekjent seg opp mot internet og på msn så kan jeg jo snakke med personen like godt der, som via noe annet program. Jeg skal jo bare si "hei" og "hå" og "hvordan står det til", "skal vi ut til helga?", osv.. Trenger jeg virkelig et annet program til å formidle disse spørsmålene, svarene og andre løse setninger på noen annet måte?

 

Har desverre ikke prøvd så mange andre alternativer, bortsett fra ICQ (fast) for gud-vet-hvor-mange-år-siden, men det liker jeg ikke lenger (og det er mest pga interface'n).. Det eneste MSN mangler integrert (som man kan ordne med en patch) er å "redigere" mange av de tåpelige nickene, reklamen og de knappene til venstre.. Men det er bare å fikse ved å romstere litt rundt på http://www.msgshit.com.

 

Så, si meg; Hvorfor skal jeg bytte?

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...