Gå til innhold

bortskjemte unger og raske biler


Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Ikke alle har firma selv om de har mye penger.

 

2. Har man nok penger til en slik bil (enten den er registrert som frimabil eller ikke), så har man nok penger og stolthet til å ikke registrere den som firmabil.

Desverre har det vel nå kommet regler om at biler eiet av selskaper må ha et minium så og så stort merke, og det er vel også blitt lovbestemt hvor på bilen merket skal sitte. Før var det en god del som hadde logo og selskapsnavn på et merke under bilen.. :p

 

Enklere: Registrer bilen på pappa. Han slipper unna med lavere forsikring. :p

Lenke til kommentar
1. Ikke alle har firma selv om de har mye penger.

 

2. Har man nok penger til en slik bil (enten den er registrert som frimabil eller ikke), så har man nok penger og stolthet til å ikke registrere den som firmabil.

Desverre har det vel nå kommet regler om at biler eiet av selskaper må ha et minium så og så stort merke, og det er vel også blitt lovbestemt hvor på bilen merket skal sitte. Før var det en god del som hadde logo og selskapsnavn på et merke under bilen.. :p

 

Enklere: Registrer bilen på pappa. Han slipper unna med lavere forsikring. :p

Haha, knall å ha firmanavn under bilen da, så ser vertfall verkstedet hvem som eier bilen.. :)

 

Når det gjelder forsikring, så står allerede min bil på fattern. Ikke pokker om jeg gidder å betale i haugevis når han slipper unna med mye mindre.

Lenke til kommentar
1. Ikke alle har firma selv om de har mye penger.

 

2. Har man nok penger til en slik bil (enten den er registrert som frimabil eller ikke), så har man nok penger og stolthet til å ikke registrere den som firmabil.

Desverre har det vel nå kommet regler om at biler eiet av selskaper må ha et minium så og så stort merke, og det er vel også blitt lovbestemt hvor på bilen merket skal sitte. Før var det en god del som hadde logo og selskapsnavn på et merke under bilen.. :p

 

Enklere: Registrer bilen på pappa. Han slipper unna med lavere forsikring. :p

Haha, knall å ha firmanavn under bilen da, så ser vertfall verkstedet hvem som eier bilen.. :)

 

Når det gjelder forsikring, så står allerede min bil på fattern. Ikke pokker om jeg gidder å betale i haugevis når han slipper unna med mye mindre.

Mener det var sånn mange gjorde det.. Litt kjedligere å kjøpe en Audi S8 hvis begge fordørene er fulle av et navn.. Må nok finne på noe annet ja.. :p

 

Pappaen din må bare passe på at en "mindreårig" eller hva vi skal kalle det, kan disponere bilen..

 

Foreslår vi avslutter denne delen av tråden, og kjører den mer on topic. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...