Gå til innhold

De stygge uvanene dine!

Grundig

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg snuser, røyker og har den desidert kraftigste fingerknekk-uvanen her inne. Dessuten hater jeg å ha penger i lommeboken og finner alltid en måte, som regel tåpelig, å kvitte meg med dem.

Trodde du hadde slutta?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Jeg snuser, røyker og har den desidert kraftigste fingerknekk-uvanen her inne. Dessuten hater jeg å ha penger i lommeboken og finner alltid en måte, som regel tåpelig, å kvitte meg med dem.

Trodde du hadde slutta?

Hadde det ja...

Skrevet

Trodde du hadde slutta?

Hadde det ja...

Ditto

Skrevet (endret)
Knekker nakken og fingrene, biter negler og biter meg selv i leppa. :hm:

Høres ut som meg selv jo.

Meg også... :(

Jeg tygger ihjel plekterne mine.

Sånn gjør man ikke! :dontgetit:

Endret av Rune_F
Skrevet
  Jeg tygger ihjel plekterne mine.

Sånn gjør man ikke! :dontgetit:

Joda, jeg spiller ikke gitar men tygger på plekterne til søsteren min jeg... Og alt som er rundt, tygger på det meste!

Skrevet

bite negler, knekke fingre (sånn i leddene, ikke knekke på ordentlig). sliter seriøst med sistnevnte, umulig å stoppe. redd for å få leddproblemer senere i livet.

Skrevet

Ja, det hadde jeg glemt. Er faktisk så skutt i huet at jeg piller meg i nesen (er 17 år). Ja, jeg vet det er tragisk, men er en stygg uvane :(

Skrevet
Ja, det hadde jeg glemt. Er faktisk så skutt i huet at jeg piller meg i nesen (er 17 år). Ja, jeg vet det er tragisk, men er en stygg uvane :(

Mange peller seg vel i nesten selv når de er 17 år. Men sitter du sammen kompisa dine eller i en offentlighet å peller ut buse etter buse er det noe gærlig ja..

Skrevet (endret)

Hmm... Biter i leppa, ''knekker'' fingerne, ''knekker'' tærne :roll: , piller meg i nesa, bet negler før, men sluttet for en del år siden! :w00t:

Endret av *Dragon*
Skrevet

Mange peller seg vel i nesten selv når de er 17 år. Men sitter du sammen kompisa dine eller i en offentlighet å peller ut buse etter buse er det noe gærlig ja..

Gjør det heldigvis ikke når jeg er med andre da :)

Skrevet

Hvis noen for eksempel flasser hudflak, begynner jeg alltid å pirke på det og skal "fikse" på ansiktet. Mange irriterer seg over at jeg alltid skal plukke på ansiktet deres. :blush:

Skrevet
Hvis noen for eksempel flasser hudflak, begynner jeg alltid å pirke på det og skal "fikse" på ansiktet. Mange irriterer seg over at jeg alltid skal plukke på ansiktet deres. :blush:

Bestemor!! :scared:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...