Elendil Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ja no har Valve sagt at dei kjem med ein Half Life 2 expansion til sommaren forhåpentligvis. Dette er jo eigentlig ikkje noko stor overraskelse for dei fleste av oss. Expansionen skal gå under namnet "Aftermath". Kva no enn det skulle bety? Vi får nok meir informasjon på E3. Her står det meir om expansionen. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=58579 Takk for meg
perpyro Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 (endret) Enda mer nammenam, fra vAlve. Jeg venter i spenning og håper jeg har fått råd til et 6800GT kort til da. Endret 8. april 2005 av perpyro
Elendil Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 Valve gjer ein skikkelig god jobb. Dei skal også komme med eit nytt Half Life 2 singleplayer map.
TCi Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ren glede!! Men håper den kan skaffet som "pakkeløsning". I sommer har jeg ikke annet enn modem tilgjengelig...
CurSe Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Ren glede!! Men håper den kan skaffet som "pakkeløsning". I sommer har jeg ikke annet enn modem tilgjengelig... Hvis den kun kan kjøpes via steam(eller noe sånt) så blir jeg fly forbanna. En stakkar som meg med isdn har ikke tålmodighet til å sitte i 20 timer for å laste ned et spill til ca 250kr+20timer med tellerskritt
Elendil Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 (endret) Tar "pakkeløsning" som selvfølge eg. Eller pleier dei å gjere det via Steam? Edit: Skrivefeil Edit 2: One very big question mark over the fate of Aftermath is whether the game will be released in boxed form through long-term publisher Sierra/Vivendi-Universal Games. Harper merely generates more questions in our mind than answers. "The reason we're able to do this, and why it's so exciting is because of Steam. If we were doing this without Steam we'd have to put it in a box, we'd have to start figuring out shelf space over a year beforehand. You'd see it six years from now," he states, somewhat inaccurately in the PC Gamer piece. Det var ikkje så lett å forstå seg på. Endret 8. april 2005 av zefler
FuJJi Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Dette er syykt bra nyheter..Men noen som hvet hvor lang singel playeren vil bli? Og jeg liker ikke å måtte være alyx..hvis det blir sånn...men dette skal kjøpes samma hva!
Elendil Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 "Right now, we're really, really good at making Half Life 2. We think our customers want more of Half Life 2. That's what we're going to give them. But we'd just got comfortable with all our tools and what we could do. "We're enthusiastic, we want to make games. We're people who love to create." Høyrest lovande ut det. FuJJi merk deg denne setningen; You and Alyx are leading the flight from the city getting up close and personal with some of the creatures and sights from the end of the game."
graks Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 synes det er greit at de bare selges på steam.kjøpte hl2 silver pakken på steam.komme til og kjøpe expantion pakken når den kommer via steam.
FuJJi Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg ble så opphissa at jeg leste det ikke høye engang..men det var på en post for en stund siden..det så noen at du skulle være alyx.
Elendil Skrevet 9. april 2005 Forfatter Skrevet 9. april 2005 Jeg ble så opphissa at jeg leste det ikke høye engang..men det var på en post for en stund siden..det så noen at du skulle være alyx. Ja veit det. Vis dere går på Steam så kommer Update News og der står det at vi for vite meir i neste veke. "Also next week, we'll have a small sneak peak for you of the upcoming Half-Life 2 episode "Aftermath". Blir spennande å få vite meir.
Elendil Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Dette kan bli rått. Klart det blir. Det kjem vel fleire expansions og vil eg tru.
Wooho Skrevet 10. april 2005 Skrevet 10. april 2005 (endret) Jup dette høres konge ut mer HL-2 er alltid velkommen hos meg. mer info finner dere her Endret 10. april 2005 av Wooho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå