Gå til innhold

Bladet "Komputer for alle", liker å feilinformere?


Anbefalte innlegg

EDIT: man burte vel skjønne hvordan bladet og dere PC kunnskaper er når de kaller bladet for "komputer" med K, høres jo dumt ut. Og hvem andre en bestemor er det som kaller PCen for en Computer? Det hadde vært mer folkelig å kalt det for "Harddisk for alle" siden det er så mange som kaller en PC for en harddisk.

«Platelager for alle»?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig blad tvers igjennom, masse skriveleifer, og uoversatte ord :thumbdown: Sist anbefalte de et Logitech-annlegg til 750kr til konfirmanten som skulle være musikk"freak". :no: Gå_litt_opp i pris, og bytt merke til noe annet enn Logitech, Creative, og andre, lignende merker (pc-høytalere) så har du det :yes:

Lenke til kommentar
Hmm... Jeg ble "automatisk" kastet over til et Hjemme-PC abbonement da PCPro gikk "konkurs". (PCPro syntes jeg forresten var et ganske bra blad... mer vekt på artikler enn nyheter/gadgets - det siste leser vi jo om på nettet.)

 

Jeg mottok to blader av "nye" Hjemme-PC før jeg sa det opp... Nå har de visst kuttet helt ut artikler - bare gadgets (hvor det ikke står noe om forhandler og pris, forresten) og dilldall.

 

Her om dagen ble jeg oppringt av en selger som skulle prakke på meg et blad om gadgets... Hun ble skikkelig sur da jeg sa at denslags leste jeg om på nettet...

Akkuratt det samme skjedde med meg. Jeg skal iallefall ikke abenomere på Hjemmepc lenger...

Lenke til kommentar

leser igjennom nå og det er en som klager på svarte kanter rundt bilde, og KFA anbefaler å bytte oppløsning når han kunne endra det med å fikse størrelsen med kontrollpanelet på skjermen.

I annmeldelsen av World of warcraft skriver de at man kan velge mellom åtte menneskeraser, dverger, orker og gnomer :roll:

 

En annen ting, er pizzamuligheten i everquest 2 ny? KFA skriver kort om den i bladet.

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg/vi i det hele tatt får noe svar ifra KFA, jeg sendte jo en mail der jeg linka til denne tråden..lurer på hva de gjør..

kanskje de ikke fant ut hvordan de skulle registrere seg på forumet?

Nei, det lå nok for høyt for dem :!:

Endret av enl
Lenke til kommentar
Litt off topic men det passa så fint inn her:

Jeg husker jeg som liten fjortis heiv meg over "Tekno" med stor iver. Hva skjedde med dette bladet?

Samme her, det var et bra blad. Husker spessielt artikklene av Tonny Espeset, det var kvalitet. Har sett han har skrevet litt i PC world en gang i blant siden det, men var ikke akkuratt samme type artikkler

Lenke til kommentar
Tekno ja! Godbladet :)

Det gikk etterhvert over til å bli et rent spillblad, Tekno Games, og varte noen måneder før de la opp, og det var vel likegreit.

takk for info og velkommen til forumet. :)

 

EDIT: Guess why... Yup! Thats correct: SkriveLeif

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

AAAAAAH husker i gamle dager da jeg abbonerte på "DNHDK"

(Den Norske Hjemme Data Klubben)

senere kalt "Giga" og etter det igjen kalt "Tekno"

 

det va tider det, Amiga og C64 rulet og Pc var for "kontorrotter"

Internett var ikke kommet og vi brukte BBS og modem 9600BAUD (det va raskt det :p)

Endret av DArkwIng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...