Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

2 stk. problemer jeg ikke finner ut av på bærbar,


Anbefalte innlegg

Jeg har to problemer som jeg ikke finner ut av.. jeg låner for tiden en bærbar pc som har disse problemene.

 

Det første problemet går ut på noe så enkelt som at pcen ikke finner ekstra mus som blir tilkoblet. musen er av typen microsoft intellimouse explorer 3.0, og pcen finner den ikke uansett. jeg har prøvd samtlige drivere jeg har kommet over, og har prøvd å koble den til på samtlige usb porter. men eneste musen som kommer frem er touchpaden som er på pcen fra før av..

 

det andre er vel noe mer irriterende enn det andre. alle som har vært borti bærbare pcer vet at det finnes en fn-knapp, som brukes til forskjellige hurtigkombinasjoner etc., problemet på denne er at den funker som den skal ved f1-12 knappene, men ved bokstavene er noe alvorlig galt. ved å presse fn og u, skal det egentlig komme frem på skjermen tallet 4, men her er det omvendt, man må holde inne fn knappen for å få frem bokstavene, og ved å ikke holde den inne, så får man frem tallet. dette fører til at nesten halve tastaturet er tall, og jeg må derfor holde inne fnknappen for å få skrive skikkelig. har prøvd å skifte drivere, søke etter løsninger, men jeg klarer ikke å komme over noen.

 

er det noen her på forumet som er bedre enn meg på dette, og som kanskje kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...