Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trim-sett til Lett-motorsykkel..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehm, dette er da ikke lett-motorsykkel, den er ikke i NÆRHETEN av en lett-motorsykkel..

Såvidt meg bekjent er det ikke andre krav til lett motorsykkel enn at den skal være mindre enn 125ccm og 11kW/14.75hk, så en 50ccm sykkel som er typegodkjent i EU men har toppfart over 45km/t skal kunne registreres som lett motorsykkel her på berget (sånn rent teoretisk ihvertfall). Så veldig langt unna kan den ikke være.

Endret av MailMan13
Lenke til kommentar
Ehm, dette er da ikke lett-motorsykkel, den er ikke i NÆRHETEN av en lett-motorsykkel..

Såvidt meg bekjent er det ikke andre krav til lett motorsykkel enn at den skal være mindre enn 125ccm og 11kW/14.75hk, så en 50ccm sykkel som er typegodkjent i EU men har toppfart over 45km/t skal kunne registreres som lett motorsykkel her på berget (sånn rent teoretisk ihvertfall). Så veldig langt unna kan den ikke være.

Hm, rent teoretisk ja, men så lenge det er 50ccm motor ( orginalt ) og ramma ikke er forsterket, bremser ikke like bra osv.. Så er det langt ifra en lett sykkel ;) Tenker på ytelse jeg nå altså!

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Går ut i fra at det NOS-merket på sia ikke har mer enn decal-trim å si??

Jeg vil tippe det bare er et klistremerke..

 

NOS er vel så og si unødvendig på en lett sykkel ;P

Unødvendig?

Ja? Hva skal du med det?

 

Det er dyrt og det blir fort tomt :)

*Psssj i 5sek*

Så må du gå til tannlegen å fylle opp lystgass.. ;):p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...