JimL Skrevet 6. april 2005 Skrevet 6. april 2005 (endret) Hei, skulle gjerne fått katalogisert en del filmer, og lurer på om det er noen som har et godt tips å komme med (til winxp ja). Burde: se greit ut kunne gi ut enkle film-lister eller større rapporter i html koble seg opp med IMDB og hente data derfra Takker og bukker på forhånd. Endret 6. april 2005 av JimL
JimL Skrevet 7. april 2005 Forfatter Skrevet 7. april 2005 (endret) Hva med DVD Profiler, kanskje du liker det. Takktakk, skal sjekke det ut. edit: meget bra, takker og bukker. Endret 7. april 2005 av JimL
ilpostino Skrevet 7. april 2005 Skrevet 7. april 2005 har laget en løsning med ASP + Access som kan lagre en hel del informasjon om dvd-samlingen min.. men det programmet er vel kanskje bedre...
JimL Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 har laget en løsning med ASP + Access som kan lagre en hel del informasjon om dvd-samlingen min.. men det programmet er vel kanskje bedre... Det skal du ikke si for sikkert, mekker man noe selv får man det tross alt akkurat som man vil Tingen var at jeg verken har tid eller "ork" til å lage noen databasestruktør/realisering nå, så jeg ville ha noe enkelt å smekke sammen og bruke, da var dette programmet totalt genialt. Noen som har noe lignende til Bøker/CD?
Shimano Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Exact Audio Copy lager en veldig enkel database i forbindelse med at du ripper CD'ene dine; Artist, Album og låt-titler er det vel den tar med.
Format71 Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 collectorz.com har program for både bøker, filmer, cd'er, mp3 og mer til... -Vegar
ilpostino Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 (endret) har laget en løsning med ASP + Access som kan lagre en hel del informasjon om dvd-samlingen min.. men det programmet er vel kanskje bedre... Det skal du ikke si for sikkert, mekker man noe selv får man det tross alt akkurat som man vil Tingen var at jeg verken har tid eller "ork" til å lage noen databasestruktør/realisering nå, så jeg ville ha noe enkelt å smekke sammen og bruke, da var dette programmet totalt genialt. Noen som har noe lignende til Bøker/CD? har lagt ut dette scriptet her. Alt du trenger å vite av teknisk info er i begynnelsen på index-filen. det er endel i kildekoden som kan forbedres/forkortes, så ser egentlig på dette som en slags 0.9-utgave. har dere noen tilbakemelding på dette scriptet så si ifra slik at jeg får gjort det mest mulig "riktig". endelig utgave blir lagt ut på hjemmesiden min... edit: av en eller annen grunn er designet best i Opera.. og funker dårlig i Internet Explorer (Der ser alt rimelig stygt ut for å være ærlig). skal rette opp dette. Endret 9. april 2005 av ilpostino
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå