Gå til innhold

Live For speed S2 Alpha demo ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er genalt dette spillet! :w00t:

Man kan teste med å ta mindre bensin på bilen, da blir det lettere og enklere å svinge med...

Jeg klarte jo så klart også å gå tom for bensin da mem..... :(

Haha, vet. Var online i går kveld, og alle på serveren vart enige om å ha pit stop på et 10lap race.

Og ene fyren gikk jo tom for bensin, (noe jeg hadde gjort løpet før også :p )

Men det morsomste var når han gikk tom for bensin neste løpet og, og på samme stedet :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette var konge tøft med tyre wear og skader på bil osv! Men det med piten forstod jeg ikke helt. Trainingen var genial! Da kan du fine ut hvor god du er i forhold til tidene de har satt på de forskjellige grenene. Var ganske vanskelig å få pro på banene! Særlig de med bremsing! :!:

Med mitt svarte MOMO ratt er dette spillet en fryd å spille, og du merker at når du krasjer kan svingingen begynne å dra til en side, ganske realistisk!

Skrevet (endret)

tror at piten ikke er ferdiglagd, sikkert bare får å prøve den ut. samme med skade systemet. er gøy å se at når du har fått dekka veldig varme, så ryker det av de når du står stille.

Har selv momo, det med skinn ratt og alu pedaler :thumbup:

Endret av mushi
Skrevet

Må nesten prøve traininga på nytt nå når jeg har en skikkelig setup :-)

Merker at spillet ikke er helt ferdig da, spesielt i piten.

Det tar ca 0.01 sekund så har de skifta fire dekk, og fiksa all skade på bilen.

Håper det tar litt lenger tid med dekk i fullversjonen og at det tar tid å fikse skade.

Håper egentlig skaden blir reparert ganske sakte, men desto lenger man står desto mer får man reparert, og at de mest alvorlige skadene fikses først.

Også håper jeg at motoren og radiatoren kan bli skada hvis man frontkoliderer. Slik det er nå påvirkes jo kun styringen.

Sannsynligvis kommer det noen patcher som luker ut de verste bugsa, for eksempel den utrolig irriterende JOOS saken, slik at man detter ut av serveren.

Men akk, nå har jeg begynt å drømme om LFS igjen, lenge siden sist :p

Skrevet
Noen her som vet om noen bra drift-setups til s2 demoen?

har et bra et til s1, men er ikke så vanskelig å lage selv. let litt rundt på lfs forumet, så finner du du sikkert noe. er jo det samme opplegget som s1.

Skrevet (endret)
Hvor er dere blitt av? Digger spillet, går raskere for hver runde, helt til dekka blir for varme. Luve it. :love:

vi sitter å spiller lfs s2 alpha :D

EDIT: post 100 wohoo :w00t:

Endret av mushi
Skrevet

Hvilken bil kjører du? kjørte litt offline i går, og klarte å komme under 1:31 med GTTn på runde 14.

Har ikke spilt S1 på noen månder så jeg merker jeg er rusten.

Det har forøvrig kommet nye drivere til DFP nå. Et must :thumbup:

Skrevet

Kjører med gt turbo. har ikke nett hjemme enda, så har ikke spilt online. med standard settings har jeg vel kommet ned i ca 1:35.

liker mest å drifte, noe som er blir vanskeligere! men øvelse gjør mester :thumbup:

Skrevet
Jepp, hjelper med øvelse.

Drifting er vanskeligere nå syns jeg. Ihvertfal etter noen runder :p

med varme dekk går det bare rundt. synd at bilen er blitt nedgradert til 5.gir, da den blir litt vanskligere å drifte med på 3.gir (vis du ikke girer den ned da).

vet ikke hva jeg hadde gjort uten den demoen. :love:

Skrevet

Dekkene har best grep rundt 60grader syns jeg, etter det går det nedover. Men jeg er sikker på at hvis du får deg en bedre setup går det mye bedre.

Du kan prøve de jeg har fått litt rundt, men tror dog ikke at de er spesielt gode til å drifte med. Men alt er bedre enn de originale ;)

At bilen kun har fem gir syns jeg er ganske logisk siden det er en vanlig standard bil med turbo. Ikke mange av de som har seks gir. :)

setings.zip

Skrevet

Er det noen som ha begynt å få til noen bra setups? Har klart å kjøre 1.31.9 med GT Turbo, men tror ikke jeg får til mer....

Andre som har gode rundetider?? :D

Skrevet

Nei, jeg spurte en gang om noen kunne være så greie å sende meg et setup, og I gjengjeld fikk jeg et utrolig stabilt og bra setup, tror det er godt for 1.28 om man har riktig teknikk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...