Gå til innhold

Live For speed S2 Alpha demo ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjører med internt cam med 100 view angle og 0.20 på "se mot sving" og kjører ofte uten HUD (Shift + F). De fleste gode rundene jeg har kjørt har jeg kjørt uten å få split times underveis og dermed mer avslappet og konsentrert. Kjører med ratt men må veksle mellom å bruke pedalene (på en god dag) og å bruke knapper for gass og brems.

Lenke til kommentar

Logitech Momo, er også enig i at pedalene er skuffende dårlig sammenlignet med kvaliteten på selve rattet, som er meget god.

 

Har faktisk ikke fått med meg at S2 Alpha Demo'en var ute, så nå gleder jeg meg til å komme hjem å kjøre! Synes S1 var veldig bra, bortsett fra manglende skademodell.

 

Når det gjelder multiplayer og setups, finnes det noen option for å si at alle MÅ bruke standardsetup?

 

Følte kanskje innimellom at selve setup'et var litt for viktig i S1, har liksom ikke tid til å sitte å tweake det i 100 timer. Skjønner at dette er halve morroa for enkelte, men ikke helt min greie.

Lenke til kommentar
dere med momo ratt: har dere de alu pedalene? syntes de er bra jeg.

Har dette: http://www.logitech.com/index.cfm/download...,contentid=5306

Har dessverre det settet med plastpedaler, rattet er som sagt konge. Hadde hverken sett bilder av eller tenkt så veldig mye på pedalene når jeg kjøpte det, men har skjønt i ettertid at det naturligvis er en svært viktig del av totalopplevelsen. Allikevel, pedalene fungerer fremdeles selvom jeg har en lei følelse av at de ryker lenge før rattet.

 

Finnes det noen slags form for Norsk lfs-liga, slik som med GPL? Burde vært en felles hjemmeside for alle nordmenn som er interessert i bilsimulatorer. (Eller det finnes kanskje?)

Endret av oysteini
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...