Gå til innhold

Noen vits i spille Diablo: LOD uten internet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo gøy å spille singleplayer, og gjerne mer av en utfordring enn B.net, side man spiller alene, og derfor må være bedre enn om man spillte i parties på internett.

Har selv spillt på B.net i over ett år, men har nylig begynnt å spille litt singleplayer, og synest faktisk det er gøy.

Om det er vits i å komme høyt opp i level avhenger vel om du liker å spille singleplayer, eller om du synest det er kjedelig, for selve gameplayet er jo make som på internett, bare uten de andre folka. (greit nok, man kan spille open realm, men dette synest jeg personlig er så ustabilt og fullt av folk som cheater, at jeg ikke regner det med)

Skrevet

Hva mener du med "er det noen vits å komme opp i høy lvl", egentlig?

Det er morro å spille d2lod i singleplayer i starten, men man går ganske fort lei.

Skrevet

satt selv å spilte meg opp til level 86 i singelplayer, tok sin tid det.

er jo litt gøyere i nettverk.

har aldri spilt i b-net, da jeg ikke har fått internett enda. er jo gøy å runde det, men var ikke så moro å løpe rundt å levle seg opp, ga meg når jeg klarte å ta statuene og baal alene på den vanskligste graden( var det hell?). da var jeg førnøyd :D

Skrevet

Jeg spilte D2Lod lenge offline og syntes det var moro. Men når jeg kom meg online og fikk spilt med kammerater, kjente og ukjente. Så var det usedvanlig mye mer moro.

Men dette var i tiden før Blizzard nerfa totalt hele expe systemet. Selvsagt var det nok litt feigt å leeche maximalt, men det var satans moro også...

Uansett var online 10X bedre enn offline for min del.

Skrevet

Tar alltid fram Diablo2 og spiller det ;) Spiller da singleplayer og tar noenganger med meg karakterene når vi spiller noen kamerater på lan ,men somregel er det noen som har glemt sin og vi må starte på nytt..

Har endel karakterer rundt lvl40 ja ;) (7stk elns.)

Jeg spiller det uten nett og synes det er morsomt ,men alltid greit å spille 2personer på LAN. Battle.net er bare kjedelig synes jeg

Skrevet
Tar alltid fram Diablo2 og spiller det ;) Spiller da singleplayer og tar noenganger med meg karakterene når vi spiller noen kamerater på lan ,men somregel er det noen som har glemt sin og vi må starte på nytt..

Har endel karakterer rundt lvl40 ja ;) (7stk elns.)

Jeg spiller det uten nett og synes det er morsomt ,men alltid greit å spille 2personer på LAN. Battle.net er bare kjedelig synes jeg

da trur jeg ikke at du har spelt mye på internett :p det er en million ganger gøyere.

selv om det er litt jalla noen ganger det også

Skrevet

Det er ganske så kjedelig å prøve og nå lvl 9x i singleplayer (spesielt i v1.10) siden de har lagt på en lvl straff på mengden xp man får når man dreper et monster. Dette hvis din eneste ambisjon er å nå så høyt level som mulig. Det vil også være visse problemer hvis du ikke har en "cockie-cutter build" som f.eks en hammerdin eller javazon, siden monserene har blitt noe tøffere. Hvis din eneste ambisjon er derimot å runde spillet med diverse "builds" kan man gjøre dette i SP så vel som på Bnet.

- D.J.

Skrevet

Det som irriterer meg mest er at det ikke er en "lukket" singleplayer mode (ikke eksporterbar character etc) hvor man kunne få tak i alle items som nå kun er på ladder mode osv, samt at i single player synes jeg absolutt ikke det skal være begrensninger på xp gain. D2 på battle.net har aldri i mine øyne vært moro, man burde få mer lønn for strevet hvis man sliter seg gjennom spillet på Hell alene. (Er dette i det hele tatt mulig i v1.10?)'

Som svar på det originale spm: Ja, en stakket stund, men når du skjønner hvor mye du blir "snytt for" (får ikke items som er i ladder/closed server etc) så kanskje du kommer til å gi opp med single player som jeg gjorde etterhvert? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...