Gå til innhold

Zombie decaputation spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Painkiller er jo et slikt spill, hvor man dreper fiender i hordevis.

Det er ikke akkurat zombier du dreper, men de er helvetes-avkom.

Du kan jo sjekke noen bilder! :)

 

Painkiller har også nettopp fått en utvidelse; Battle Out Of Hell, som fortsetter der hvor originalen sluttet.

Battle Out Of Hell har enda flere syke skapninger! :p

Bilde.

 

EDIT: Nå har det kommet en zombie-slaktende "mod" (egentlig bare et singleplayer kart) til Half-Life 2; Night Of A Million Zombies.

 

Gamespy sa om denne modden:

This is an interesting singleplayer map for Half-Life 2 entitled "Night of a Million Zombies" that certainly lives up to it's name. Slay 1,000's of zombies to sate your bloodlust!

152061ss.jpg

 

:)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Takk for svar. Jeg har prøvd painkiller, og kost meg med det  :) . Har også lastet ned Night of a Million Zombies til hl2 men det lagget villt hos meg  :ermm:

Du mener vel at det hakker?

Lags er når et spill går sakte/henger seg opp pga. forstyrrelse i nettverksforbindelsen, eller at du har ei dårlig linje.

Hakking er når et spill går hakkete fordi det er kravstort.

 

HL2 er jo et meget krevende spill, og når det er SÅ mye bevegelse på samme tid i et slikt spill, oppstår det hakking (som bare blir værre og værre ettersom det kommer flere zombier).

 

Bare til opplysning. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=09/04/2005 : 21:47]
Takk for svar. Jeg har prøvd painkiller, og kost meg med det  :) . Har også lastet ned Night of a Million Zombies til hl2 men det lagget villt hos meg  :ermm:

Du mener vel at det hakker?

Lags er når et spill går sakte/henger seg opp pga. forstyrrelse i nettverksforbindelsen, eller at du har ei dårlig linje.

Hakking er når et spill går hakkete fordi det er kravstort.

 

HL2 er jo et meget krevende spill, og når det er SÅ mye bevegelse på samme tid i et slikt spill, oppstår det hakking (som bare blir værre og værre ettersom det kommer flere zombier).

 

Bare til opplysning. :)

HL2 har jo LOD system (level of detail) så modellene krever forskjellig med resources alt etter hvor langt unna de er og antalle som er i bilde. Dette gjør HL2 mindre kravstort enn dere tror, om brettene er laget rett med rette metoder for skjerming av polys, så kan du ha en god del på dem.

 

OT: Painkiller ser interesangt ut. Tror faktisk jeg må grave litt i pengeboka for å se hva jeg har av råd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...