Gå til innhold

Guild hall underskriftskampanje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

orker ikke svare der, så gjør det her istedet ;)

 

Man kunne kjøpt et hus for 250 gull eller noe, og guildmasteren kunne bestemt om det var for gjester eller ikke.

Inngangspenger ;), 10 sølv eller noe som gikk til huset som gjorde ting billigere, eller kunne implatere ting, som guildliste, og lvlen til folk i guildet, bilder, frisør, suvenir osv ;)

 

Har jeg lyst på

Lenke til kommentar
orker ikke svare der, så gjør det her istedet ;)

 

Man kunne kjøpt et hus for 250 gull eller noe, og guildmasteren kunne bestemt om det var for gjester eller ikke.

Inngangspenger ;), 10 sølv eller noe som gikk til huset som gjorde ting billigere, eller kunne implatere ting, som guildliste, og lvlen til folk i guildet, bilder, frisør, suvenir osv ;)

 

Har jeg lyst på

250G er INGENTING for et hus. Med tanke på at en litt rask hest koster 900G. Prisen på dette huset måtte isåfall blitt noe som 25 000 Gull istedet. Da snakker vi realistiske priser! ;)

Lenke til kommentar

jepp

 

dobbelt så mye som ett epic mount for hver av de 10 original guild memeberene er en fin start... 1000gx10

 

elns? mye penger iallefall...

 

forøvrig får jeg ikke posta i suggestions delen av forum pga. bug... kanskje det gjelder hele forum, men uansett får ikke posta :no: (hvilket er dumt, jeg vil nemlig se progressjon på talents i tooltip på talent treet! istedet for å måtte gå til ekstern website for å se hva de forskjellige lvl'ene i talents gir..)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
orker ikke svare der, så gjør det her istedet ;)

 

Man kunne kjøpt et hus for 250 gull eller noe, og guildmasteren kunne bestemt om det var for gjester eller ikke.

Inngangspenger ;), 10 sølv eller noe som gikk til huset som gjorde ting billigere, eller kunne implatere ting, som guildliste, og lvlen til folk i guildet, bilder, frisør, suvenir osv ;)

 

Har jeg lyst på

250G er INGENTING for et hus. Med tanke på at en litt rask hest koster 900G. Prisen på dette huset måtte isåfall blitt noe som 25 000 Gull istedet. Da snakker vi realistiske priser! ;)

jajaja ;)

 

Har ikke noe forhold til penger i WoW ;)

kommet til lvl 30 max.

Lenke til kommentar
orker ikke svare der, så gjør det her istedet ;)

 

Man kunne kjøpt et hus for 250 gull eller noe, og guildmasteren kunne bestemt om det var for gjester eller ikke.

Inngangspenger ;), 10 sølv eller noe som gikk til huset som gjorde ting billigere, eller kunne implatere ting, som guildliste, og lvlen til folk i guildet, bilder, frisør, suvenir osv ;)

 

Har jeg lyst på

250G er INGENTING for et hus. Med tanke på at en litt rask hest koster 900G. Prisen på dette huset måtte isåfall blitt noe som 25 000 Gull istedet. Da snakker vi realistiske priser! ;)

Jepp, det skulle kosta å kjøpe hus til guildet. Hadde vært litt festlig om mindre guilds kunne kjøpt seg en liten rønne eller noe for en billig penge :p

 

Helt enig ellers at guildhus hadde vært utrolig kult. Håper det kommer en dag :)

 

Å ta betalt for slike priviliger i ekte penger av blizzard synes jeg ville blitt helt feil. Synes policien deres hittil er glimrende på kjøp og salg i ekte penger.

Lenke til kommentar

Player hus i WoW? Bad idea!

 

WoW er en "liten" verden, så plass problemer vil være problem ganske raskt, I SWG var verden derimot så stor at det fikk fint med Player hus. Men... De ble raskt spøkelsesbyer. Nå skal det jo legges til at SWG var så digert, at du skulle ha flaks bare du så en PC (Playable Character) ute i villmarken der.

 

Skal det være en form for Player hus, så må det være et dedikert område i storbyene, der guilds kan sette opp enkle hus.

Undercity kan enkelt få en "etage" til. For at det skal være mulig i Thunderbluff må det i så fall hugges ut ei hule i en av pillarene. Stormwind kan vel utvides rundt parken. Men jeg ser verken Darnassus, Orgrimmar eller Ironforge som noen enkle byer å legge til en dedikert player hus del, uten at det vil skade hvordan byene ser ut i dag. Og nettopp det er jeg redd for iallefall...

Lenke til kommentar

Det blir jo ikke "player hus" det blir mer "guild halls" som koster skjorta å kjøpe. Dermed ville de ikke poppe opp overalt, og det ville heller ikke bli spøkelsesbyer siden man ikke gidder å betale x antall tusen gold for noe man ikke bruker. Å lage en ekstra del f. Eks til IF burde ikke vært noe problem, evt laget en ny by et eller annet sted der det ikke ligger noe og lagt guild husene der og putta inn småsaker som forge, vendors og denslags slik at det ble et ok sted.

Lenke til kommentar
Det blir jo ikke "player hus" det blir mer "guild halls" som koster skjorta å kjøpe. Dermed ville de ikke poppe opp overalt, og det ville heller ikke bli spøkelsesbyer siden man ikke gidder å betale x antall tusen gold for noe man ikke bruker. Å lage en ekstra del f. Eks til IF burde ikke vært noe problem, evt laget en ny by et eller annet sted der det ikke ligger noe og lagt guild husene der og putta inn småsaker som forge, vendors og denslags slik at det ble et ok sted.

Problemet er plass. Alle high-pop servere har jo minst 40-50 guild som vil bli kjøpesterke nok til å skaffe Guild Hall.

 

Hvor fean skal man plassere 40-50 hus i WoW?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig blir dette en ekstra byrde for serverne, slik at inntil de får ressurser til å kjøre alt uten problemer, og serverne balanserer seg litt, så vil de vel rett og slett ikke ha ressurser til å legge til noe slikt enda.

 

Plass rent geografisk i wow burde ikke være noe problem å lage, IF er jo nesten bare et hull i fjellet, så å lage en ny by i et annet fjell el burde gå bra.

Lenke til kommentar

Likte egentlig ikke denne ide'en..

 

Plassen på wow er ekstremt liten og når spillet for kjørt sin gang så kommer nok de "fleste" guildsa til å ha et slikt guild hus hvis det skulle vært sånn..

 

Men hvis det isåfall skulle kommet noen hus i wow som jeg syntes det skulle.. Jeg elsker swg med det at man kan dekorere sitt eget hus å ha det virkelig koselig..

Da måtte man lage det på en slik måte at i hver by så er det et hus som det er en dør på(sier kanskje seg selv) og når du går inn i døra så blir du fraktet til huset ditt.. huset ditt trenger ikke å eksistere på kartet siden wow er bygget på en måte som hadde gjort dette helt tåpelig.. Men er heller lagret på en egen server..

Så da tenker jeg meg npc'er du kan snakke med for å "leie" forskjellige hus/leiligheter i forskjellige størelser.. som du kan komme inn i ved å gå inn døra og velge hvem sitt hus man vil inn i..

Da må det såklart også være muligheter for at dine venner og andre kan besøke huset ditt så det hadde vært best med muligheter til å legge til "public" og "privat" funksjoner på huset.. Så ved Public så kan alle besøke det og på privat kan bare du besøke det, eller bygge ut med entry list som private så bare du og noen venner f.eks kan komme inn.. Ignore list er jo også en selvfølge ved å ha public hus så du kan stenge noen ute..

 

Møbler ser jeg også som en stor fordell da.. Så da tenker jeg meg noen nye professions f.eks møbel snekkrer og folk som kan hugge trær..

Dette er vel ganske mye arbeid å få istand egentlig så jeg vil egentlig ikke ha det inn i wow enda men si om 1 år hvis wow begynner å bli litt bedre med tanke på bug's og laggs da så hadde dette vært en morro ting å hatt i spillet..

Dette mener jo jeg at ikke skal trenge å koste mer siden inntektene vil vel øke mer og mer jo mer stabilt spillet blir.. Og blizzard kan jo faktisk "tjene" noe ved å ha disse husene med tanke på økonomien på spillet og mulighet for noe nytt som kan trekke penger så vi slipper og ha sånn "alle er superrike økonomi".

Det blir ubalanse hvis det kommer alt for mye gull inn i spillet og dem har alt for lite money drain..

 

Det var bare noen av mine tanker sikkert ikke nye..

Lenke til kommentar
Det blir jo ikke "player hus" det blir mer "guild halls" som koster skjorta å kjøpe. Dermed ville de ikke poppe opp overalt, og det ville heller ikke bli spøkelsesbyer siden man ikke gidder å betale x antall tusen gold for noe man ikke bruker. Å lage en ekstra del f. Eks til IF burde ikke vært noe problem, evt laget en ny by et eller annet sted der det ikke ligger noe og lagt guild husene der og putta inn småsaker som forge, vendors og denslags slik at det ble et ok sted.

Problemet er plass. Alle high-pop servere har jo minst 40-50 guild som vil bli kjøpesterke nok til å skaffe Guild Hall.

 

Hvor fean skal man plassere 40-50 hus i WoW?

Man trenger bare 1 "hus", og inngangen er en instanceportal slik at et hus genereres til et guild.

Lenke til kommentar

Da ville jeg stemt på forslaget noen her har kommet med.

en slags "instance", som gjøres om til guildhallen / ditt hus.

 

Sånn som Mog-huset i FFXI for de som har spilt det.

At alle skulle hatt sitt eget hus inne i byene ville bare bltt kaos i en så "liten" verden som wow.

Lenke til kommentar

Det enkleste ville nok vært å gjort dette til en type "instanced" sak.. Altså, samme portal for alle men man kommer til forskjellige steder ettersom hvilken guild man er i. Men tror nok dette er noe vi må se laaaaangt etter, blizz har nok MER enn nok å gjøre om dagen.. SÅ å begynne med ett så heftig prosjekt som dette kommer de nok ikke til å gjøre (enda? :wee:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...