Gå til innhold

Gamespy's DOOM3-omtale (XBOX)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja det likte de! :yes: Lurer på om jeg skal skaffe meg det nå jeg... Får se, har nemlig lyst på Chronicles of Riddick også.. :tease: Men spillet så bra ut!

Edit: Skal ikke denne i Doom-forumet? :hmm:;)

Endret av JulianR
Skrevet

Gamespy må visst ta seg selv i nakken. Etter det jeg har sett er de svært rask med å gi spill full pott for tiden.

Flyttes til kategori for Doom.

Skrevet (endret)

Gamespot synes også den var over all forventning virker det som - 8.6/10.

Og grafikken har nok klart seg overraskende godt i konverteringen til konsoll ser det ut til (husk alle (sannsynligvis de som ikke har Xbox selv ;) )som sa at det kom til å se ut som søppel i forhold til PC-versjonen...):

But it's all really, really pretty, and the whole game is textured in such a way that it feels like you could reach out and touch anything you see. The character models look about as outstanding as everything else, though the awesome-looking monsters really outdo the human characters ... and while it doesn't look quite as sharp or as colorful as the original version running on a high-end PC, it's pretty darn close.

Endret av Shimano
Skrevet
Gamespy må visst ta seg selv i nakken. Etter det jeg har sett er de svært rask med å gi spill full pott for tiden.

Flyttes til kategori for Doom.

Nå er jo ikke Gamespy den eneste som har gitt feilkarakter på spill som feks BiA da. :roll:

Skrevet

Jeg stoler vel egentlig ikke på andre anmeldelser enn VG og gamer.no sine. Det er så mye fjernt, idiotisk og tullete man finner rundtomkring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...