Gå til innhold

Gizmondo: En ekte hybrid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
la merke til en detalj til. bildene som vises er i 640*480, så du kan nok ikke vente deg at bildet vil se ut slik på Gizmondo.

Huff da, da blir vel grafikken 3 ganger så dårlig eller noe sånt?

Spørs, bare å se på hjemmesia demmes, der ser jo bildene ut som om de er i riktig størrelse, og grafikken er jo kjempebra der også

 

EDIT: lasta ned videoen fra spillet "Colors", må si det er ganske så god grafikk.

Videoen er inngame.

Endret av Stig Jøran
Lenke til kommentar

Jeg gikk en tur innom sidene dems for å sjekke grafikken på spillene,,, og det minte meg om playstation 1 grafikk og værre enn som så,,, Synes ikke dette var noe å skryte av, jeg selv kommer nok heller til å gå for en psp... Mye bedre grafikk og helt sikkert bedre spill :cool:

Lenke til kommentar
EDIT: lasta ned videoen fra spillet "Colors", må si det er ganske så god grafikk.

Videoen er inngame.

Kan ikke si det samme om andre videoer som de har der. F.eks. Rikard Burns Rally (eller noe i den dur). Videoen hadde betydelig dårlige grafikk enn en kunne forvente, spesielt når en tok en tur å såg på teaser bildene på butikken som er linket lengre oppe.

 

I tillegg så er ikke anmelderne elleville over saken, noe som er helt nødvendig om de skal klare å konkurere mot Sony og Nitendo, ikke minst for å få spillutviklere til å lage spill til maskinen.

 

Link til en anmeldelse: http://mobileplaya.com/27

Lenke til kommentar
Vill grafikk? Vel. Itavisen testet gizmondo for noen uker siden. De klagde på dårlig grafikk. Men vi får se da. Jeg hadde nok heller kjøpt en PSP. Billigere er den også.

og fiiinere! :love:

PSP er bare nydeleg! og grafikken er kongerbra, på de fleste tester jeg har lest om den på gir de den full topp nesten! :D

Lenke til kommentar

Tror nok at hackerene kommer til å gå løs på PSP også og PSP har utrolig fin grafikk da... + et mer kjent merke.. Tror nok at PSP kommer til å spille av både divx og xvid etterhvert etter at hackerene har gått løs på dem, allerede nå er hacks ute til psp.. + at psp er billigere..

 

RScue

Lenke til kommentar
første som slo meg med "gizmondo": Ngage (flopp)

 

tror ikke den slår ann.. : /

Litt av problemet med å stappe så mye funksjonalitet inn i den er at den da må konkurrere prismessig mot etablerte merker som folk gjerne har litt varmere følelser for. I tillegg er den designmessig underlegen PSP det innrømmer jeg lett.

Lenke til kommentar

Ser at det allerede er lagt ut nyeste episodene til lost for PSP så det går fort unna, regner med at med den lave prisen psp har fått så blir den en hit, eneste minuset er vel at den ikke har hdd men da hadde vel prisen vært noe annet

 

rscue

Lenke til kommentar
Ser at det allerede er lagt ut nyeste episodene til lost for PSP så det går fort unna, regner med at med den lave prisen psp har fått så blir den en hit, eneste minuset er vel at den ikke har hdd men da hadde vel prisen vært noe annet

 

rscue

så sant så sant.

Lenke til kommentar

Nok et dårlig forsøk på å lage en konkurent til psp. Jeg tror ikke at denne kommer til å slå ann :p . Og kamera? Hva skal du med et kamera på en spille maskin, det kommer jo kameraer i alt. Psp er den beste bærebare spillmaskinen på markede bade på grafikk spill og bruksområde :yes: . Gleder meg til jeg har en psp i hendene, dumt at det er så lenge til den kommer for salg i butikkene i Norge :( Det er vel snakk om utsettelse til september har jeg hørt, og det er leeeeeeeenge til

Lenke til kommentar
Psp er den beste bærebare spillmaskinen på markede bade på grafikk spill og bruksområde :yes:

 

Litt forut for sin tid i uttalelsen der kansje?

Hvet du om noen spill maskin som er på vei ut nå med bedre grafikk?

Der var vinklingen av spm. litt annerledes ja :w00t: var jo ikkje i utgangspunktet det du skrev.. men PSP er vel den Håndholdte konsollen som presterer best på den grafiske fronten ja.Ka det anngår bruksområde og spill kan eg desverre ikkje svare på da eg verken har prøvd DS,PSP eller Gizmondo :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...