Gå til innhold

Glad for at det er andre jenter online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er forsåvidt "smak og behag"

Synst female Human Paladin ser fine ut jeg, så hvorfor ikke en warrior ?

edit: selfølgelig female :roll:

Endret av Dandar
Skrevet
Kjenner faktisk et par karer som spiller online spill som *konsekvent* gir seg ut for å være jenter i MMO spill. Årsaken var rett og slett at de oppdaget at folk gir masse stash og penger når de tror det virkelig er ei jente.

Hmmm, kanskje jeg klarer å skaffe cash til mount likevel..,

Skrevet

Haha, du for bare være rogue og stealthe for å slippe kåte svette gutter :p

Ja det med kjønn så spilleren.

Tar det litt som warcraft 3 her....

Alle night elf skal være female bortsett fra druid...

Human, warrior og paladin skal være male. Warlock prist og mage skal være female. Jeg veit at male kan også fint være dei, men bare hvis jeg kunne velge kroppsbygging på personen. Ikke så kult med boddybuilder mage :/

Rogue skal egentlig være male, men boddybuilder rogue :/

Alle orc skal være male. (sett noe så teit som orc female? :!: )

Samma med troll...

Og Tauren

Ud blir det akkuratt som human, men dei ser ikke ut som boddybuilders så det er ikke teit med male mage.

(tabba meg litt ut og angere på en ting. Jeg velgte female ud rogue pga. at jeg synes at malen var for stor til å være rogue. Men det var feil... :( angrer litt, noen som veit om det går ann å skifte kjønn i wow? :dribble: )

Skrevet

vet du referer til meg. Og jeg mener det samme enda. Hallo tenk en gnom female som warrior, hadde ikke stolt på et sekund, hva skulle hun gjøre slå dem i kneet (hvis hun rekker opp)?

Blizzard glemte tauren Rogue..... sånne kjemper på 2 tonn sniker seg bak en gnom... hallo???

Skrevet
Hehe ja Gnome female warrior er jo litt spestelt :thumbup:

Og det finnes Tauren roguer, bare at ingen har sett dei enna :p

Oh my god! En tauren rouge. Nesten så jeg vil logge på og lage en med det samme, hvis det er mulig. Kunne kalt den Paradox. :)

Anyway, spillet tar vel egentlig ikke særlig høyde for størrelse på karakterene (pun intended)? Så en female gnome warrior vil vel ikke være en spesielt mye dårligere tank, bortsett fra at gnomes muligens har lavere "viktige stats for en tank" i utgangspunktet. Kan sikkert rettes på med utstyr og potions.

Hva er foresten rart med female night elf druid?

Kirikiri

Skrevet
Btw, noen som har sett en Tauren female?

Jeg har faktisk sett en Tauren Female!!!111111

Følte for å ta screenshot, de er ikke akkurat de mest spillte. :p

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke helt problemet, er det ikke bare å la være å proklamere at du er jente? Evt. spille med litt mer modne folk enn de som går "OMG, du er _jente_?!? /flirt". Vil du ikke ha hjelp så sier du det, er ikke verre enn som så. ;)

Skrevet
Btw, noen som har sett en Tauren female?

Jeg har faktisk sett en Tauren Female!!!111111

Følte for å ta screenshot, de er ikke akkurat de mest spillte. :p

Så en tauren female i orgrimmar for et par dager siden. :w00t:

Skrevet
Jeg skjønner egentlig ikke helt problemet, er det ikke bare å la være å proklamere at du er jente? Evt. spille med litt mer modne folk enn de som går "OMG, du er _jente_?!? /flirt". Vil du ikke ha hjelp så sier du det, er ikke verre enn som så. ;)

vel det er mange ganger jeg ror samtalen i team over på noe annet vis folk spør meg.

Men vis de spør igjen så pleier jeg å svare.

Men jeg går ikke rundt å reklamere for det nei.

Skrevet

vel det er mange ganger jeg ror samtalen i team over på noe annet vis folk spør meg.

Men vis de spør igjen så pleier jeg å svare.

Men jeg går ikke rundt å reklamere for det nei.

Hvis det plager deg sånn bare overse spørsmålet, snakk om noe annet helt til de forstår at ditt kjønn ikke er noe tema. Og det er fortsatt bare å si klart nei hvis de vil hjelpe deg i tide og utide. Dessuten kan man jo alltids velge sine omgangsfolk med omhu. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...