Gå til innhold

Ekstrem oppussing på tv3, hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Idag var det premiere på den norske versjonen av det suksessfulle programmet "Ekstrem Oppussing" på tv3. Med Asgeir (sjefen over alle sjefer) i spissen blir det bra underholdning tenker jeg. :yes:

Premieren omhandlet en alenemor med 8 unger, som fikk totalrenovert huset sitt på 10 dager. At det er mulig å gjøre så mye på så kort tid sier bare jeg. :roll: Lurer på om det var polakker gjengen fra tv3 hadde leid til å gjøre jobben siden de måtte konversere på engelsk?! Arbeidet gikk i allefall ganske treigt i starten grunnet flere missforståelser, men ettersom de leiet inn en norsk gjeng etterhvert, ja da ble det fart på sakene skal jeg si dere=)

 

Selv likte jeg programmet ganske godt og gleder meg allerede til neste søndag da det slippes en ny episode av serien. Selv om denne var bra må jeg alikevell innrømme at den amerikanske versjonen er bedre. Ikke vet jeg om det er fordi at amerikanerne alltid overdriver i pengebruken osv, men det var bare ett eller annet som manglet ved den norske versjonen. Kanskje litt mer glamorøsitet? :p

 

Jeg gir den av 10 mulige; en velfortjent 8 :thumbup:

 

Hva syntes dere?

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var nok et program sendt ut til norske seere, og det tok i hvertfall meg med storm ;):p Synes det er genialt at de hjelper slike som virkelig trenger det, de som kanskje ikke har så mye penger og i tillegg har et spesielt behov. Noe jeg allikevel merker er at de som blir hjulpet av "Ekstrem oppussing" har noenlunde fine hus fra før av, men at de gjerne trenger noe større. I Amerika har de tatt for seg slike familier som bor i falleferdige rønner som virkelig fortjener noe bedre. Nå er det jo forskjell på levestandaren i Norge og i Amerika da, men allikevel. Skulle heller sett at de hadde besøkt slike familier i Norge og rett og slett revet hele huset. :dribble:

Lenke til kommentar
Er godt mulig det kommer episoder hvor de er nødt til å rive hele huset da :)

Ja jeg håper det. I dag var første gang jeg fikk sett helt fra start, og må si jeg datt nesten ut av stolen da fyren sier: Sees om 10 dager og de ikke rev huset i filler :thumbdown:

 

På den amerikanske utagven er det 7 dager + at de bygger nytt hus helt fra scratch.

 

Må da være raskere å komme med heavy maskiner å knuse huset i filler og bygge huset fra scratch igjen. Jeg ser ikke at de sparer mye tid på og bare ødelegge huset innvendig, det så jo veldig tungvindt ut. Pluss at det må da være enklere å lage et helt nytt hus, enn å rekonstruere innvendig?

 

Jaja, får trøste meg med at det er første sesong. Var stor forskjell på den første og andre sesongen av den amerikanske utgaven også. Ikke det at første utgave av den amerikanske var så dårlig da :hmm:

Lenke til kommentar
Ingen som tenker på at de amerikanske budsjettene er i en helt annen klasse ? og visst får man til mer hvis man har flere flere millioner av seere..

Das stimmt :cool:

 

I dag var programmet greit nok. Litt skuffende at vi må vente helt til neste søndag med å se fortsettelsen på dagens episode. Er btw spent på hvordan de takler malingsproblemet i kulda!? :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...