Gå til innhold

Ny skjerm til 20.000


Anbefalte innlegg

Skal ha en skjerm/TV som skal brukes til dvd-spiller,x-box,pc og som tv.

Den må ikke koste noe mer enn 20.000

Hadde vært veldig greit med en HD-TV til den prisen, da den også vil ha bedre oppløsning når den blir brukt til pc. Pcen skal hovedsakelig brukes som ett slags media center, som i windows xp media center og til spill, men hadde vært greit å kunne lest normal tekst i windows en gang i blandt også.

Hvilke forslag har dere?

 

Det er det samme om det er lcd,plasma,bakprosjektor eller "vanlig" tv så lenge det ikke støyer.

Endret av Jeeep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

hvis jeg hadde hatt like mye penger å bruke på skjerm hadde jeg ikke tvilt på å kjøpe denne

http://www.yatack.no/product?product_id=213720

dette er også en av de ytterst få lcd skjermene som faktisk klarer HDTV i full oppløsning (1920x1080) i motsetning til det meste andre som bare er "hd-ready".

jeg har ikke testet skjermen selv, men den har kommet rimelig bra ut i tester.

Lenke til kommentar

Er enig at qpvision er et bra alternativ, men du kan også se etter en lite brukt sagem bakprojektor tv av de nyere typene, eller så vet jeg du kan få prutet dem ned til ca 21500,- og den greier det å takle alt bortsett fra 1080i, den kan oppskalere til det, men den viser ikke ekte 1080i. Og da får du jo også litt størelse på det hele...

 

Den hp tv som blir nevnt syns jeg ikke du skal kjøpe, jeg har den selv som soveroms tv, det er en helt grei tv, men med en del støy og den greier heler ikke ekte 1080i den oppskalerer. Og den er for liten til ditt bruk...Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...