Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finnes program som simulerer LAN over Internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er kanskje et litt teit spørsmål men, hva er poenget med å bruke hamachi, eller lure internett til å tro det er på lan?

For å spille LAN-spill over nettet, hvis spillet ikke har noen annen multiplayermulighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd å google etter Lan Emulator, men finner ikkje stort.

Viss nokon har ein betre utprøvd og enkelt alternativ til Hamachi så gjerne

kom med link og erfaringer. :)

Skrevet
Er kanskje et litt teit spørsmål men, hva er poenget med å bruke hamachi, eller lure internett til å tro det er på lan?

For å spille LAN-spill over nettet, hvis spillet ikke har noen annen multiplayermulighet?

Andre fordeler er jo at du enkelt og greit omgår NAT med hamachi, får en statisk ip-adresse (5.0.xxx.xxx) og for eksempel kan bruke windows fil- og skriverdeling over internett. Dette med NAT er for meg den største fordelen, en egen ip-adresse til hver datamaskin i hjemmenettverket er klart å foretrekke fremfor å skulle begynne å knote med portoversettelser i ruteren.

Skrevet

ingen som vet hvordan en kan spille flatout over inet? funket ikke m d der hiachi greiene! fant hverandre i unreal , men ikke i flatout! noen som vet hva jeg kan gjøre?

Skrevet

Søk etter battlelan og sjekk ut forumet på flatoutgame.com eller noe. Ligger noen linker til programmer som du kan bruke på flatout der, funker fint for maks 3 stk trur jeg.

Skrevet (endret)

Får ikke installere jeg..

Noen som forstår bedre enn meg hva jeg skal gjøre?

Ps. Har norsk windows

EDIT: Fikset litt på setningen

EDIT 2: Plutselig funket det av en eller annen grunn... :)

post-61-1112892296_thumb.jpg

Endret av Steina
Skrevet (endret)

Hamachi er ett BRA program.. har spillt utallige kamper med aoe på "lan" over det. Problemet med hamachi er at det ofte bli litt lagging i krevende spill, for det går innom en slags sentral...

Endret av RegRot
Skrevet (endret)
Hamachi er ett BRA program.. har spillt utallige kamper med aoe på "lan" over det. Problemet med hamachi  er at det ofte bli litt lagging i krevende spill, for det går innom en slags sentral...

BRA program?

Det er veldig enkelt ja, men det er vel ikke bra siden det nesten ikke fungere i noen spill...

Hva er foresten aoe?

EDIT: Age of Empires?

Endret av Steina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...