Gå til innhold

Blizzard Prioriterer FEIL..


Anbefalte innlegg

Kan hende at jeg tar i litt her.. men jeg er forbanna på rollback, nedetid, lagg og at account siden var nede..

 

no har jeg dinga lvl 45 for andre gang.. (serveren gikk ned og var en rollback på 5-10min.) seff så var alle mobs spawna når jeg kom inn så jeg var dø når jeg kom inn i spillet.. bynte å drepe mobs igjen og dinga.. og no har serveren gått ned igjen..

 

vi vet alle at det er vanskelig å spille no for tiden siden det lagger noe forjævelig..

og no skal blizzard selge 250 000 kopier til av wow.. enda flere som kommer inn på servers som allerede er overfull og sliter (vet at de skal lage ny'e servers) men en del kommer uansett til å joine de gammle.. har venner eller noe som spiller der fra før..

 

og enda mer trafikk på internett sidene/account siden, ergo mer probler for de..

 

Devs svarer sjeldendt på forumet osv...

 

virker nesten som om de gir faen i de som sliter.. leste en plass at det var 20 000 som ikke fikk til å spille på fredag/lørdag. da tenker mange, vist de slutter å spille så taper blizzard mye peng.. men tenk på kor mye de tjener på å selge 250 000 spill, og at 250 000 betaler kr 100 pr Mnd.. og ja.. de 250 000 kommer til å selge fort.

 

Edit: skrive feil.. er trøtt og irritert.. :thumbdown:

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig, de svarer ikke på GM tickets heller, en kammerat av meg fikk ikke rolla på "Bind on Pickup" items i teams, han sendte Ticket til GM. 4 dager senere ble forespørselen uten noensomhelst begrunnelse kansellert.

 

Selv om det er et sært problem, og de ikke vet løsningen, kan de gi en rask tilbakemelding om at de ikke vet løsningen eller noe i den duren med en liten beklagelse.

 

God Service? :(

Endret av Shrike
Lenke til kommentar

Nå skal det også nevnes at Blizzard setter opp nye servere når de nye kopiene av spillet blir lagt ut for salg...

 

 

Edit: Sorry...så ikke at det allerede var nevnt :p

 

Uansett, på Dunemaul er det ikke lag og ikke nedetid (som jeg har registrert), eneste lag'en er i AH og lignende :)

Endret av ElNino
Lenke til kommentar

Spillet er nytt, Blizzard er ferske med MMOG spill så jeg gir dem litt "slack" i forhold til å forbedre det tekniske. Jeg var en av de som begynte Anarchy Online fra dag 1 og holdt på veldig lenge. DET var et spill med tekniske problemer det, fytterakkern. Så jeg er vel litt vant med slikt.

 

Men for all del, jeg forstår dere som hater dette. Jeg er dessverre bare litt vant med det.

Lenke til kommentar
Nå skal det også nevnes at Blizzard setter opp nye servere når de nye kopiene av spillet blir lagt ut for salg...

Hvorfor skal det nevnes når det allerede er nevnt?

 

Uansett, jeg er bittelitt enig i den delen av frustrasjonen som går på de tinga jeg har merka. Det eneste jeg har merka er voldsom lagg i storbyer (denne er ganske alvorlig, på søndag ettermiddag er det nesten så det bare er å glemme å bruke AH), og så har jeg merka at GMs bruker UHORVELIG lang tid på å svare på tickets hvis de faktisk er online 24/7 sånn som de sier de er.

 

Håper etter hvert at det blir en ordning på linje med ARK's (Advisors of Rubi-Ka) i AO.

Lenke til kommentar

Nå skal det også nevnes at Blizzard setter opp nye servere når de nye kopiene av spillet blir lagt ut for salg...

 

sa jeg ikke det i første posten? tror det:)

 

men uansett så kommer det til å komme folk til de andre(gammle) serverne..

 

jeg er en blizzard fan, liker godt wow.. kommer ikke til å slutte å spille, men av og til så blir det litt mye av det negative:p

Lenke til kommentar
Kan hende at jeg tar i litt her.. men jeg er forbanna på rollback, nedetid, lagg og at account siden var nede..

 

no har jeg dinga lvl 45 for andre gang.. (serveren gikk ned og var en rollback på 5-10min.) seff så var alle mobs spawna når jeg kom inn så jeg var dø når jeg kom inn i spillet.. bynte å drepe mobs igjen og dinga.. og no har serveren gått ned igjen..

 

vi vet alle at det er vanskelig å spille no for tiden siden det lagger noe forjævelig..

og no skal blizzard selge 250 000 kopier til av wow.. enda flere som kommer inn på servers som allerede er overfull og sliter (vet at de skal lage ny'e servers) men en del kommer uansett til å joine de gammle.. har venner eller noe som spiller der fra før..

 

og enda mer trafikk på internett sidene/account siden, ergo mer probler for de..

 

Devs svarer sjeldendt på forumet osv...

 

virker nesten som om de gir faen i de som sliter.. leste en plass at det var 20 000 som ikke fikk til å spille på fredag/lørdag. da tenker mange, vist de slutter å spille så taper blizzard mye peng.. men tenk på kor mye de tjener på å selge 250 000 spill, og at 250 000 betaler kr 100 pr Mnd.. og ja.. de 250 000 kommer til å selge fort.

 

Edit: skrive feil.. er trøtt og irritert.. :thumbdown:

ok... når du først setter deg ned og spillet et MMORPG så må du være klar over følgene:

 

- Lag (tror du at du sitter i lan med serveren eller no?)

- Roll Back (Den er søren ikke stor i WoW som i L2)

- Server Down time (Detta er Blizzard sitt første mmo, og down time har alle mmo)

- Spawn rate etter server down (var 15-20 min i L2)

- Account manage ment lag/down time (som sagt blizzards første mmo, og alle mmo har det)

 

Litt må man tåle... XP grinden i wow er ikke akkuratt vanskelig... her kan man bli lvl 60 på 3-4 uker... andre spill tar det 5-6 månder å bli lvl 60 (som f.eks L2)

penger og gear er jo GRISE lett å få i wow..

 

 

L2 = Lineage 2 (for dere som ikke viste det)

Lenke til kommentar

Tror folk som har så store problemer som dette blir nødt til å starte på en annen server... Spiller selv på 2 high-poplulated (Shadowmoon og Skullcrusher) servere og har _ingen_ problemer.

 

Lag er aldri noe tydelig problem og det eneste du kan merke det på er litt forsinkelse inne i storbyer når man bruker AH osv, men dette går helt knirkefritt. Har heller ikke opplevd nedetid utenom de offisielle.

 

Dette må nesten være et problem for de absolutt stappfulle serverene... Snakker med flere folk som spiller WoW og på mange servere og ingen har slike problemer som beskrevert i denne tråden her.

 

edit:

 

Har også spilt en del på Silvermoon og heller ingen problemer der.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Tror folk som har så store problemer som dette blir nødt til å starte på en annen server... Spiller selv på 2 high-poplulated (Shadowmoon og Skullcrusher) servere og har _ingen_ problemer.

 

Lag er aldri noe tydelig problem og det eneste du kan merke det på er litt forsinkelse inne i storbyer når man bruker AH osv, men dette går helt knirkefritt. Har heller ikke opplevd nedetid utenom de offisielle.

 

Dette må nesten være et problem for de absolutt stappfulle serverene... Snakker med flere folk som spiller WoW og på mange servere og ingen har slike problemer som beskrevert i denne tråden her.

 

edit:

 

Har også spilt en del på Silvermoon og heller ingen problemer der.

Har faktisk ikke hatt så mange problemer på StormScale eller... uten om den INSANE laggen de første dagene.. ellers så er det standar laggen i IF pga de forbanna lvl 60 folka skal showoff at de er lvl 60 (som om det er no stort i det spillet her) og seff bittelitte gran lag på AH

Lenke til kommentar
Det er bare en ting å si til detta, ......... Guild Wars !!! :D  :thumbup:

Hahaha.. Guild wars (med andre ord NCsoft som har laget det) lykke til og få et ordentlig svar fra gm`ene der.. de er STOKK dumme.. mange av de greier ikke en gang og skrive ordentlig engelsk... prakt eksempel.. Lineage 2 (som også er laget av NC soft)

 

edit:

Lineage2 er sinnsvakt digg da... er bare litt lei av og spille det etter 6-7 mnder ;)

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Eg spiller på Daggerspine som er en high-populated server, og har absoulutt ingen problemer. Aldri opplevd å bli disconnecta og det er aldri særlig lagg.

Og dessuten synest eg ikkje synd på folk som joiner den offisielle norske serveren.

Endret av aleksanderrr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...