Goophy Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Noen som vet hvordan? Føler meg som en brødskalk nå, men er trøtt, evneveik på å søke og trenger å ha det vekk. Takker for alle svar.
pgdx Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Hva med å fjerne det i kjernen? Ligger vel under /device drivers/USB support
Goophy Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 Tenkte mer på å bare disable et modul, kan hende jeg trenger støtte senere. Går det ikke an å bare disable modulet for en liten stund?
olear Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Hvis du bruker hotplug legger du bare inn modulen i /etc/hotplug/blacklist.
olear Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 rmmod ehci_hcd ? Er ikke det en veldig dårlig løsning? Bedre å ikke starte modulen i det hele tatt.
Goophy Skrevet 3. april 2005 Forfatter Skrevet 3. april 2005 Blacklistet den i hotplug jeg. Ser ut som det var mest lettvindt, tenker bare surrete nå jeg. Takk for tips.
drall Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 rmmod ehci_hcd ? Er ikke det en veldig dårlig løsning? Bedre å ikke starte modulen i det hele tatt. Han ville deaktivere den en liten stund sa han. Jeg trodde han mente noe veldig midlertidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå