Gå til innhold

Hvilket Xbox spill har best grafikk?


JulianR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke sammenligne pc med xbox da......xbox har 3-4 år gammel hardware,prøv å kjør pc utgaven av Doom3 på en 4 år gammel pc......vil ikke virke engang.

Riddick har samme grafikk motor,bare litt dårligere......skal du tenke på pc spill så vil ingen spill være bra nok.....du likte splinter cell3 på xbox,da må du holde deg unna pc versjonen da fordi den er mye bedre.

Lenke til kommentar

Har ikke folk lært at 3-4 år gammel hardware og xbox ikke kan sammenlignes!! enyways doom 3 (på box) har vanvittig god grafikk, jeg har ikke spilt riddick, men doom er den beste fps på box. Mercenaries har også mektig god grafikk, men stiller i min mening i en annen kategori rent grafikkmessig, ettersom man der fokuserer på store uteområder, og ikke smale innendørsområder

Lenke til kommentar

2 spill som er xbox only (og optimalisert for xbox hardware)

 

Oddworld Stranger's Wrath har super grafikk og er utoligt morsomt, (en riktig kose-halo versjon)

http://www.oddworld.com/stranger/ow_stranger_main.shtml

 

Grafikken er så detaljert og realistisk at det føles som å se på film. Akkurat som Halo 2 sprenger den grenser for hva som er mulig på konsoll, og nettopp derfor lanseres spillet kun til X-Box – trolig den eneste konsollen som kan kjøre en slik grafikk akkurat nå

 

 

DOOM 3 er og lekkert

http://www.gamerankings.com/itemrankings/l...reviewid=482446

DOOM 3’s visuals are without a doubt among the best of the best as far as what we have seen on the Xbox. Sure the PC version sports higher resolutions and more advanced effects, but you’ll need an expensive video card, lots of RAM, and a fast processor in order to ever see those higher end graphics. Vicarious Visions has done a phenomenal job maxing out what the Xbox hardware is capable of and the way they redesigned, reorganized and fine tuned the game’s levels has created a perfect balance of gameplay that allows for the optimal use of graphical prowess

Endret av mago
Lenke til kommentar
Jeg ønsker nå mer og mer spill med flott grafikk. Har nå kjøpt det nye splinter cell-spillet og grafikken der er utrolig pen! :love: Nå ønsker jeg meg som sagt et spill til med veldig flott grafikk. Noen som har noen forslag?(bortsett fra SC CT)

Det er det teiteste jeg har hørt, du kan jo faen meg ikke kjøpe et spill på grunn av grafikken :mad: ET SPILL ER MYE MER ENN DET

Lenke til kommentar

Selfølgelig er ikke grafikk den eneste grunnen til at jeg kjøper et spill, men jeg lurte bare på noen spill som var pene også kan jeg lese om gameplayet og deretter vurdere om jeg skal kjøpe spillet. Har nå lest at Chronicles of Riddick har både god grafikk og gameplay. Tror jeg går for det ;)

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at SC CT er det peneste spillet jeg har sett til xbox, mye, såklart, pga gameplay, historie etc. Riddick var utrolig bra, mye bedre enn Doom, som også funker helt greit. Halo 2, tja.. bra spill, men ingen bakoversveis av grafikken. Men tommel opp til deg som nevnte Oddworld Stranger's Wrath... Et stk helt fantastisk spill! Munch's Oddysee kommer også godt med.

 

Se gjerne videoklipp på feks. Gamespot.com for å se hvordan gameplay og grafikk er.

Lenke til kommentar

Jeg vil også anbefale Oddworld Stranger's Wrath,meget bra grafikk med utrolig fine og kreative omgivelser,rett og slett et flott spill.Samtidig synes jeg det var et dritkult spill å spille selv om det kanskje er litt kort,tok ikke lange tiden å runde det.

Lenke til kommentar
Selfølgelig er ikke grafikk den eneste grunnen til at jeg kjøper et spill, men jeg lurte bare på noen spill som var pene også kan jeg lese om gameplayet og deretter vurdere om jeg skal kjøpe spillet. Har nå lest at Chronicles of Riddick har både god grafikk og gameplay. Tror jeg går for det  ;)

Du kan jo aldri kjøpe ett spill ut av hvor god grafikken er. UANSETT!!! :mad:

By the way... jeg kjøpte StarWars Republic Commando og dette hørtes og så bra ut men det var det IKKE :realmad: vel jo liit bra men jævlig ensformig. 500spenn i dass... MØKKA SPILL

Endret av Godspeed@
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...