Gå til innhold

Beste sanger til spilling i bil?


maxgirl28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den ekspert-uttalelsen bekrefter i allefall mine fordommer om P1-lyttere(de som hører på musikken, altså). De spiller jo bare kjip musikk, og da kjører de jo knallsakte :D

 

De som nistirrer på speedometeret, og holder seg 5km/t under fartsgrensen, i følge et speedometer som allerede viser 10-15% mindre..

Du tenker på P2 ;)

Lenke til kommentar

Til dere som har så mye imot rånere:

 

Det er ikke alle som har rike foreldre som kjøper splitter ny bil til barna sine som koster 150.000 kr. Heller ikke alle av rånerne som har draget på damene på dems egen alder og heller jenter på 14 år. Det er jentene som kommer til dem sikkert.

 

Er sikker på at hvis de kunne kjøpt seg en penere bil og hadde hatt draget på noe eldre så hadde de vel valgt det beste? Er det noe jeg syns er kvalmt er det 18 år gamle barn som har fått splitter ny bil av foreldra sine, har bleiesnus og drar damer som faen med bilen.

 

Er akkuratt som å mobbe et barn i akfrikas tørreste ørken fordi det stinker dritt av dem fordi de ikke har vaska seg på flere måneder.

 

Vell.... nok om det, la oss diskutere musikk...

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Det er ikke alle som har rike foreldre som kjøper splitter ny bil til barna sine som koster 150.000 kr.

 

å kjøpe en gammel bil er en ting, men å style den opp til den blir grisestygg, så frese rundt i gatene med høy musikk er bare for dumt!

råning er og har alltid vært PATETISK!

Lenke til kommentar
Det er ikke alle som har rike foreldre som kjøper splitter ny bil til barna sine som koster 150.000 kr.

 

å kjøpe en gammel bil er en ting, men å style den opp til den blir grisestygg, så frese rundt i gatene med høy musikk er bare for dumt!

råning er og har alltid vært PATETISK!

Det er som med homser. Du må bare la de få være det ellers får du alle på nakken.

 

Hmm ... Råne betyr hanngris da.. hehe

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Det var noen som nevnte at bilene ble stygt styla av rånere. Jeg håper for all del at du ikke mente det bokstavelig! Sjekk denne: http://www.daria.no/foto/?visid=20970

 

Vel, jeg vet det finnes mange stygge styla biler. Det trenger ingen å si til meg. Uansett syns jeg det bare er artig å se slike biler. Særlig hvis vedkommende har tryna helt på designet! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=700855 (kanskje ikke det beste eksempelet, dra til Notodden eller bø, der finner en kroneeksempet! ;)

 

Enkelte har tydeligvis danna et negativt bilde av rånere. Syns det er synd å dømme folk pga det. Selv mente jeg en tid at rånere var noen tullinger uten behov for noe annet enn pølse og bensin! Har møtt mange forskjellige. Mange av dem er skikkelige! Noen drømmer om utdanning tilogmed! De har en fin moral! Bare så det er sagt!

 

EDIT: Endra "dere" med "enkelte" en eller annen plass i teksten!

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...