Gå til innhold

hvorfor kan man ikke reparere?


Anbefalte innlegg

er det bare jeg som har reagert på at man kan lage en komplett rustning og ikke kan reparere en?

 

altså sånn som jeg ser det så burde det være mulig for en tailor og lappe de gamle vottene som har blitt slitt? en leatherworker burde kunne lappe stashet sitt? en smed burde kunne smelte på en klatt der det har sprukket? neeeei da.. man må tusle til en vendor, for kjøpmannen fra tarren mill kan dette med og smi,strikke og han jobber med lær :p helt ulogisk...

 

(tenkte det var best og poste min fortvilelse her, siden de fleste i blizzard skriver og leser norsk, og samtlige henger på detta forumet :))

 

mvh

 

udugelig bruk og kast produserende smed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
+ det ville vært vanvittig greit i instance'er å kunne reparere for hele gruppa, hehe

Etter den siste patchen som kom ut, har det også kommet ut et nytt schematic til engineers (droppes i blackrock depths) for å lage en slik repareringsmaskin som man kan ta med seg. _Jævlig_ praktisk i instancer, ja. :)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
+ det ville vært vanvittig greit i instance'er å kunne reparere for hele gruppa, hehe

Etter den siste patchen som kom ut, har det også kommet ut et nytt schematic til engineers (droppes i blackrock depths) for å lage en slik repareringsmaskin som man kan ta med seg. _Jævlig_ praktisk i instancer, ja. :)

+ at den fungerer som vendor :)

Lenke til kommentar
Etter den siste patchen som kom ut, har det også kommet ut et nytt schematic til engineers (droppes i blackrock depths) for å lage en slik repareringsmaskin som man kan ta med seg. _Jævlig_ praktisk i instancer, ja. smile2.gif

 

 

Fett! Takk for tipset :yes:

Lenke til kommentar

de HAR snakket om å implementere enten fix/vendor-bot og/eller repair skill til BS... enten så har de valgt bare Fixbot, eller så kommer BS repair skill senere...

 

(men det faktum at reperasjoner av items mest sannsynlig ville kreve en Forge elns, så ser jeg ikke hvor praktisk det kommer til å være/bli?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...