B4stian Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Er en nystarta clan som er ganske dårlige, men spiller hver dag sammen og blir stadig bedre. Hvor kan man melde seg på ligaer og sånt? Vi er norske og danske.
Overguard Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 (endret) Er ganske blank på det jeg og, men jeg vet at det er mulig å melde seg på clanbase. www.clanbase.com Det er vel en slags liga. Og hvis dere er over 16 år å spiller css kan dere jo melde dere på cpl! Endret 31. mars 2005 av JokuM
B4stian Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Skrevet 31. mars 2005 kva heiter clanen? Nubistars!!! Siden våres er under kontruksjon...
mobilfreek Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 meld deg på www.fragbite.com dritdyrt men kan love deg at du blir bedre av å spille mot proffer
Rampage Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Du kan finne mange ligaer rundt forbi. Sjekk f.eks CS forumet på www.catch-gamer.no Eller spør på mirc eller noe... (ikke jeg som finner ligaene vi deltar på) www.csgl.org <-- gaming league, vet ikke om signups er over eller ikke. Spør admins der.
Rampage Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Er visstnok 5 ledige plasser igjen ifølge IRC-topic... Så dere får kjappe dere
Ksungam Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hadde du vært litt tidligere ute kunne du jo ha meldt deg på soplay som clanen min er med i Dessverre spiltes første kamp i går... btw vi vant på wo!!
B4stian Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Hadde du vært litt tidligere ute kunne du jo ha meldt deg på soplay som clanen min er med i Dessverre spiltes første kamp i går... btw vi vant på wo!! Kosta det penger?
brd Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) det går ikkje an å melde seg på Endret 1. april 2005 av izoren
Rampage Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Hadde du vært litt tidligere ute kunne du jo ha meldt deg på soplay som clanen min er med i Dessverre spiltes første kamp i går... btw vi vant på wo!! Alltid gøy å vinne på WO Vi skulle ha vært med, men så ble det bare ikke slik Edit: Nei, slike ligaer koster ikke penger Endret 1. april 2005 av Rampage
Ksungam Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hadde du vært litt tidligere ute kunne du jo ha meldt deg på soplay som clanen min er med i Dessverre spiltes første kamp i går... btw vi vant på wo!! Alltid gøy å vinne på WO Vi skulle ha vært med, men så ble det bare ikke slik Edit: Nei, slike ligaer koster ikke penger Var litt kjedelig ja, hadde pracce de_concrete som bare f**n!
Rampage Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hehe, har ikke spilt de_concrete engang. Hvordan er det egentlig? Sammenlignet med de vanlige liksom
Ksungam Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hehe, har ikke spilt de_concrete engang. Hvordan er det egentlig? Sammenlignet med de vanlige liksom minner litt om cpl_mill, veldig bra map faktisk.. gøy å spille på!
Freqtal Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) Hehe, har ikke spilt de_concrete engang. Hvordan er det egentlig? Sammenlignet med de vanlige liksom minner litt om cpl_mill, veldig bra map faktisk.. gøy å spille på! Er det spesiallaget til den ligaen? Leste at det er SoPlay-logoer på mappet... Endret 1. april 2005 av PCXray
danilovic Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 meld deg på www.fragbite.com dritdyrt men kan love deg at du blir bedre av å spille mot proffer Er du med der, eller?
Ksungam Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hehe, har ikke spilt de_concrete engang. Hvordan er det egentlig? Sammenlignet med de vanlige liksom minner litt om cpl_mill, veldig bra map faktisk.. gøy å spille på! Er det spesiallaget til den ligaen? Leste at det er SoPlay-logoer på mappet... Jau, det er ligaens eget map
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå