OleR Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 1K per skill, 3K for elite skills. 1k for minor rune, 1.5K for major rune og 2k for superior. 1k per weapon upgrade. Det du nok vil gjøre er å skaffe deg de fleste skillsene gjennom PvE. Skaff deg alle weapon upgrades i PvE og unlock perfect-mods med PvP points. Unlock _alle_ minor og majors i PvE, og de fleste superiors også i PvE, men du kan muligens unlocke et par med PvP points.
Adversary Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Men saken er at du ikke kan låse opp "perfekte" upgrades med faction ettersom ikke alle upgrades som priesten gi er max% på
OleR Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Du må først unlocke en "normal" mod, så får du unlocke perfect modden. Så jo, hvis du har unlocked "normal" mod, så vil du alltid få unlocket perfect modden.
Rydier Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det geniale med faction er at du selv velger hva du vil unlocke, dvs. no more 24/7 farming etter den Sup runa du trenger, og skaffe deg masse annet du egentlig ikke trenger i mellomtida. Elite skills er greit nok å få i PvE, tror nok jeg bare kommer til å bruke mine på de siste runene jeg trenger, evt. max mods upgrades om jeg får points to spare.
Stifi Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 (endret) guildwars blir man lei av etter noen dager ikke kjøp det. det er bare to ting man kan gjøre der, det er å gjøre quest og pvp og pvp suger kanelbolle Type som sier på et annet forum. Han kan bare STFU =P Endret 16. juli 2005 av elfag
Backspace_89 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 vet noen når expansion packen til Guild Wars kommer?
eirikdh Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Hvordan stikker man fra guild ? Når du bringer opp "Guild-skjermen" ved å trykke på G i spillet. Så trykker du på hode- ikonet til venstre for ditt nick. Der får du valg om å forlate din nåværende guild
SGE7000 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 vet noen når expansion packen til Guild Wars kommer? Etter hva jeg har hørt, kommer den i september eller no Før den tid kommer heldigvis et nytt gratis-område i løpet av sommeren kalt "Sorrows Furnace"
g@bb@ Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg trenger et bra sverd? Noen som har?? kan trade evt. kjøpe??
Idioteque Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 vet noen når expansion packen til Guild Wars kommer? Etter hva jeg har hørt, kommer den i september eller no Før den tid kommer heldigvis et nytt gratis-område i løpet av sommeren kalt "Sorrows Furnace" Dette er nok feil du. Det offisielle ordet er Q1 2006.
Sir Zu Zwat Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 (endret) Finns det noen plass jeg kan lese om Guild Wars? Bestilte det i går, så det vil nok være i postkassen når jeg kommer hjem fra ferie tidlig i August =). Er litt i tvil om hvilken klasse jeg skal ta da. Er alltid komboer best? Har tenkt litt på å ta Ranger. Hva vil dere si om denne klassen? EDIT: Hva med Ranger/Mesmer? Endret 17. juli 2005 av omiro
SGE7000 Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Finns det noen plass jeg kan lese om Guild Wars? Bestilte det i går, så det vil nok være i postkassen når jeg kommer hjem fra ferie tidlig i August =). Er litt i tvil om hvilken klasse jeg skal ta da. Er alltid komboer best? Har tenkt litt på å ta Ranger. Hva vil dere si om denne klassen? EDIT: Hva med Ranger/Mesmer? Hovedproblemet med å ha Ranger som primary er at du er så og si avhenging av å ha poeng i både Marksmanship, Expertise og wilderness survival, og etter å ha satt poeng der er det ikke mange poeng å sette av til andre proffessions. Til tross for dette er ranger, imo, et veldig godt valg, da det er en "versatile"(glemte det norske ordet) class, og kan brukes til alt, og er/kan være mer "krevende" å spille enn andre classes
Grundig Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 www.guildwarsguru.com. Jeg får av en eller annen merkelig grunn ikke den der linken til å fungere.
Grundig Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 *vekke liv i tråden igjen* For 2 dager siden hadde jeg 40k i storage. Nå har jeg 130k i storage. Noen som kan slå den?
Stifi Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Eirikdh! sorry for å si dette. Men det er ikke lov med bilde i siggen. Endret 19. juli 2005 av elfag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå