mandela Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 har selv brukt winamp i flere år, men den forlot mine pcer for godt for litt siden
Garathor Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 For meg er foobar2000 helt overlegen alt annet jeg har prøvd. Det er en teknisk god spiller som kan konfigureres i veldig høy grad. Den appellerer mest til de som er mer interessert i en god spiller, enn tåpeligheter som skins. Den har gode dekodere, støtte for mange format, og gapless playback. Ønsker du derimot en spiller der utseendet/skins er prioritert, kan du nok hoppe over foobar2000.
MindTooth Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Har begynt å bruke musikCube, og jeg må si det er et veldig godt alternativ til WinAMP.
MindTooth Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Eneste jeg fant brukbar. Noen keen på å lage en info tråd om musikCube?
iNeo Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Tror jeg har funnet svaret gjennom denne linken, men finner ikke det han sikter til i Winamp. Bruker Winamp 5.08 hvis det kan hjelpe.http://whirlpool.net.au/forum-replies.cfm?t=312470&p=-1 3929726[/snapback] Den versonen begynner og bli ur-gammel! www.winamp.com så laster du ned nyeste verson... 5.32 eller noe sånt:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå