P-in-P Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Tror det der med å kalle folk som hører på metal for mørkets første o.l. er 90 prosent på barne- og ungdomsskolen! I klassa mi på VK1 elektro er 5/15 metalheads...
Jonki Skrevet 31. mars 2005 Skrevet 31. mars 2005 Tror det der med å kalle folk som hører på metal for mørkets første o.l. er 90 prosent på barne- og ungdomsskolen! I klassa mi på VK1 elektro er 5/15 metalheads... yes, jeg hørte på metall på barne og u.skolen, men det ble sett som satanistisk og rasistisk musikk. HURRA FOR GENERALISERING OG TRANGSYNTE IDIOTER. Men som sagt på VGS osv, så var det "mer" vanlig med metall
random_wannabe Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 I dag på skolen gikk jeg med MP3-spilleren på i timen, så da skulle en lærer høre, og han er religiøs... Hadde da på litt "hard"metall, og han ble forbanna og jeg måtte snakke med rektor. Men siden det ikke var noen god grunn kunne jeg ikke få noe straff
Πεισιθάνατος Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 (endret) I dag på skolen gikk jeg med MP3-spilleren på i timen,så da skulle en lærer høre, og han er religiøs... Hadde da på litt "hard"metall, og han ble forbanna og jeg måtte snakke med rektor. Men siden det ikke var noen god grunn kunne jeg ikke få noe straff Få fehuet sparka! Det hadde jeg gjort om noen hadde oppført deg slik mot meg. Jeg hadde sendt inn en klage som ikke hadde sett pen ut for vedkommende. Det må da faenmeg være lov for enhver å høre på den musikken de vil, især når ikke andre sjeneres eller forstyrres av det. Ber han om å få høre, er det jo ingen som har tvunget vedkommende Edit: Dårlig språk Endret 1. april 2005 av KaYcH
P-in-P Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 I dag på skolen gikk jeg med MP3-spilleren på i timen,så da skulle en lærer høre, og han er religiøs... Hadde da på litt "hard"metall, og han ble forbanna og jeg måtte snakke med rektor. Men siden det ikke var noen god grunn kunne jeg ikke få noe straff WTF Det hadde han INGEN grunn eller rett til å gjøre! Gjør som KaYcH sa, pga dette ble du hindret i den undervisningen du skulle ha den timen og han krenket ditt valg av musikk! Fy faen det finnes mange dumme mennesker...
Zethyr Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 I dag på skolen gikk jeg med MP3-spilleren på i timen,så da skulle en lærer høre, og han er religiøs... Hadde da på litt "hard"metall, og han ble forbanna og jeg måtte snakke med rektor. Men siden det ikke var noen god grunn kunne jeg ikke få noe straff Aprilsnarr?
JR Ewing Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Jeg driter i om andre ikke liker musikken min. Ditto. Andre folk har ikke noe med den å gjøre.
Suppelars2k Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 I dag på skolen gikk jeg med MP3-spilleren på i timen,så da skulle en lærer høre, og han er religiøs... Hadde da på litt "hard"metall, og han ble forbanna og jeg måtte snakke med rektor. Men siden det ikke var noen god grunn kunne jeg ikke få noe straff Aprilsnar?
Lemkin Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Hehehe, diskutere Tool med folk som ikke liker den type musikk er litt av en opplevelse. Samme kan vel sies med Mars Volta.
random_wannabe Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 (endret) Nei dere, ingen aprilsnarr... Men jeg glemte å skrive at jeg hadde det så høyt at alle hørte det da Han var blitt sur på meg før på dagen og nå klikka det "helt" for han Men jeg gidder ikke gjøre mer, han ba om unnskyldning... Endret 1. april 2005 av lilleslem
P-in-P Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Nei dere, ingen aprilsnarr...Men jeg glemte å skrive at jeg hadde det så høyt at alle hørte det da Han var blitt sur på meg før på dagen og nå klikka det "helt" for han Men jeg gidder ikke gjøre mer, han ba om unnskyldning... Øhh, først sende deg til rektor for så å be om unskyldning...? Kristne er noe for seg selv!
random_wannabe Skrevet 1. april 2005 Forfatter Skrevet 1. april 2005 Hehe, ja... Han exploderer, på 10-20 sekunder er jeg oppe hos rektor, når jeg kommer ned igjen, sier han unnskyld. Han har ett rart temperament, men er en grei lærer...
CurSe Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Liker Dimmu Borgir, In Flames, Dark Tranquillity, Children Of Bodom osv. Dette er ikke de tøffeste guttene i klassen for å si det sånn, men jeg liker det uansett. Ganske rart å tenke på egentlig. Før så hørte jeg kun på techno og generelt sett listepop( ) , men nå så hører jeg nesten kun på metal. Begynte så sent som på vk2 å høre på musikk innen metalsjangeren. Men jeg husker selv de fordommene jeg hadde mot "satanmusikk" på den tiden. Dette er selvfølgelig helt uforståelig for noen av kompisene mine. Hvordan i alle dager klarer jeg høre på den hylingen og vrælingen? Enden på visen er vel at man må lære seg å like musikk.
Jubelsau Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg driter i om andre ikke liker musikken min. Helt enig
hylo Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Jeg bryr meg ikke om hva andre syntes om min musikksmak. Jeg gir de vanligvis fingeren.
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hehehe, diskutere Tool med folk som ikke liker den type musikk er litt av en opplevelse.Samme kan vel sies med Mars Volta. Er vel lite poeng å diskutere musikken hvis de ikke liker det uansett.
TLZ Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Hehehe, diskutere Tool med folk som ikke liker den type musikk er litt av en opplevelse.Samme kan vel sies med Mars Volta. Er vel lite poeng å diskutere musikken hvis de ikke liker det uansett. Poenget er at de 2 nevnte band er slik at en må høre på den en del før en begynner å forstå og dermed like musikken.
EskildO Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Er bortig KaYcH sitt problem hver dag på skolen. Vi er tre gutter i klassen som liker metal. Hver dag settes det på listepop og rap osv. Er ikke mulig å ha noe metal på i mer en to til tre min før noen begynner å rope "åhh! æ får så ont i hode!", "skru av den satanmusikken" osv. Er så lei av det, vi hører OFTE på listepop og slikt, men ikke faen om vi får høre på det vi vil!
dostojevski Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Jaja... I gamle dager da jeg gikk på skolen pleide vi å lære ting i timene. Jeg begynner visst å bli gammel. (1978-modell)
embark Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Er det ingen her på forumet som hører på "alt"? Det virker som om de fleste bare holder seg til èn sjanger. Personlig hører jeg på det meste. Av musikk som ikke er elektronisk, hører jeg på alt fra Venke Knutson til Children of Bodom og Dimmu osv. Hører også på det meste innen elektronisk musikk. Alt fra rolig chillout til helt forderdelig terrorcore. Jeg er åpen for alt når det gjelder musikk. Omtrent det eneste jeg holder meg unna, er fanatisk kristen "Kumbaja" musikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå