Gå til innhold

Hva slags fildeling bruker du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg bruker bare DC++, jeg! Synes den fungerer utmerket.. Har ikke prøvd så mange andre, ihvertfall ikke i noen spesiell stor grad!

Er det noe som ER bedre enn DC++, egentlig? Hvordan, og hvorfor i så tilfellet?

:w00t: Post nummer 400! :w00t:

Ja, strong DC++, men det er bare en annen klient ;)

Skrevet
Jeg bruker bare DC++, jeg! Synes den fungerer utmerket.. Har ikke prøvd så mange andre, ihvertfall ikke i noen spesiell stor grad!

:w00t: Post nummer 400! :w00t:

Revconnect er et veldig godt alternativ til DC++. Det er laget slik at du kan laste ned fra flere folk samtidig. Jeg har bare gode erfaringer med det programmet og jeg får ekstreme nedlastningshastigheter! Revconnect finner du ved å søke på google!

Skrevet

:w00t: Post nummer 400!  :w00t:

Revconnect er et veldig godt alternativ til DC++. Det er laget slik at du kan laste ned fra flere folk samtidig. Jeg har bare gode erfaringer med det programmet og jeg får ekstreme nedlastningshastigheter! Revconnect finner du ved å søke på google!

denne funksjonen går an å slå på i dc++ også, nyeste versjonen, denne fungerer mye bedre enn rev connect

Skrevet (endret)

denne funksjonen går an å slå på i dc++ også, nyeste versjonen, denne fungerer mye bedre enn rev connect

Jeg trodde bare man kunne gjøre slik at DC++ søkte etter brukere med samme filen som du faktisk laster ned, stemmer ikke det?

Endret av Grundig
Skrevet

Jeg trodde bare man kunne gjøre slik at DC++ søkte etter brukere med samme filen som du faktisk laster ned, stemmer ikke det?

jo, greit å ha hvis du skal laste ned en film som er pakket som .rar, så tar den de forskjellige delene fra forskjellige brukere

Skrevet (endret)

jo, greit å ha hvis du skal laste ned en film som er pakket som .rar, så tar den de forskjellige delene fra forskjellige brukere

Så, hva ble det til?

Tar "nye DC++" å laster ned SAMME FIL fra flere brukere SAMTIDIG (altså forskjellige segmenter), eller ikke?

Endret av Bone
Skrevet

Så, hva ble det til?

Tar "nye DC++" å laster ned SAMME FIL fra flere brukere SAMTIDIG (altså forskjellige segmenter), eller ikke?

ikke samme fil, men hvis du laster ned en RAR film så tar den gjerne pakke 1 av en person og pakke 2 av en annen hvis det er flere brukere som deler samme film

Skrevet (endret)

Bittorrent (btdownloadcurses.py)

ftp (lftp)

ssh (sftp/scp)

http (galeon)

irc/dcc (irssi)

nfs

DC (wine + dc++)

Endret av ratix
Skrevet

Direct Connect.

Veldig kjekt når man er OP på en hub, siden man enkelt kan utføre kommandoene ved et tastetrykk på den valgte bruker.

Eks. Høyreklikk på en bruker ----> Userinfo.

Og vips :D.

Ps. Disse kommandoene må du konfigure selv. Pm meg hvis du trenger hjelp.

Er det noen her som vil lage en komplett liste over DC klienter og hvilke spesielle funksjoner de har? Som f.eks. StrongDC og dets Multi Source Download (whatever) og hvordan det fungerer.

Skrevet
Direct Connect.

Veldig kjekt når man er OP på en hub, siden man enkelt kan utføre kommandoene ved et tastetrykk på den valgte bruker.

Eks. Høyreklikk på en bruker ----> Userinfo.

Og vips :D.

Ps. Disse kommandoene må du konfigure selv. Pm meg hvis du trenger hjelp.

Er det noen her som vil lage en komplett liste over DC klienter og hvilke spesielle funksjoner de har? Som f.eks. StrongDC og dets Multi Source Download (whatever) og hvordan det fungerer.

Tror det heller bedre å bruker DC++.

DC innholder spyware(rett meg hvis jeg tar feil).

Skrevet
-FTP

-HTTP

-Azureuz

Only legal stuff!

yea right :p

glemte å nevne ftp btw, så da blir det

DC++

FTP

Tror du meg ikke?

Eneste ulovlige jeg har nå, er Windows, men sparer penger til å kjøpe meg lisens!

Laster ikke ned noen form for ulovligt jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...