Gå til innhold

Grand Theft Auto PSP

Bromlexl

Anbefalte innlegg

Skrevet

GTA skal altså i mai komme til den håndholde konsollen. Så jeg spør, hva vet vi om det? ER det noen sjermbilder ute og går? Hva blir handlingen? Når blir handlingen lagt til?

Det jeg vet er at det skal foregå i Liberty City. Så det kan jo tenkes at det er en konvertering fra treern. Men det er jo bare spekulasjoner fra min side. Can't wait to get back to Liberty City

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper det blir GTA 3 aktig gameplay. (mest sansynlig)

Ting jeg håper er med i spillet:

Helikopter (elsker å bare cruise rund i helikopter)

Motorsykkel (samme som over bare med sykkel)

Bra story(naturligvis)

Bra musikk(Eller enda bedre, mulighet til å spille av egne mp3er)

GTA SA sitt skytesystem

Skrevet
Tipper det blir mer som GTA2.

Skal vi vedde? :p

Jeg ville satset mine penger på at det er mer likt. GTA 3. Men jeg kan ta feil

Istedefor å vedde penger som er alt for normalt så kunne vi sagt at taperen måtte starte en tråd i diskuter spill generelt og sagt at han var en taper og hvorfor.

Sounding innteresting :innocent:

Skrevet

jeg tviler på at de lager GTA2 grafikk, når psp klarer så mye mer. er klar over at batteritiden er et issue men det klarer de nok å løse. spillet blir nok ikke så populært hvis det er gta2 liknende grafikk så de lager nok ikke det..

Skrevet
og en ting, vi må nok innse at det sannsynligvis ikke kommer i mai. da hadde nok hype-maskinen vært godt igang nå. vi har jo ikke sett ett eneste sc shot :(

:cry:

Vel Rockstar har det med å holde ting hemmeligt til slutten. Men du har nok rett. Kommer nok mer til høsten og rundt juletider. Akkruat med lanseringen i europa.

Blir helt sikkert 3D. PSPen har mer en nok kraft til å kjøre grafikkmotoren rundt. Bare se på GT mobile videoen på gamespot. :thumbs:

Skrevet

jepp, jeg tror nok ikke vi ser det før kanskje slutten av sommeren tidlig høst.. og garantert 3D, jeg hadde ikke giddet å kjøpe det hvis de hadde brukt 2D for å si det sånn, så de ville nok tapt så mye salg på det at de må bruke 3D.

Skrevet
jepp, jeg tror nok ikke vi ser det før kanskje slutten av sommeren tidlig høst.. og garantert 3D, jeg hadde ikke giddet å kjøpe det hvis de hadde brukt 2D for å si det sånn, så de ville nok tapt så mye salg på det at de må bruke 3D.

Hadde heller ikke giddet kjøpt det viss det var 2D. Det var ligsom når det kom i 3D at spillet tok av. Det var da det viste seg som ledene innen spillbransjen. Og dette vet Rockstar som er ganske så glade i penger og berømmelse.

Blir nok en juletittel dette. Som sagt liker Rockstar penger og et spill i julehandelen på en ny konsol er jo som vann i sahara :yes:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hater at Rockstar er så gjerrig med trailer og screenshot's...Når spillet kommer om under en måned så hvorfor ikke bare publisere ett bilde eller no..Gjør meg så forbanna det ass...Men gleder meg til GTA til PSP

Skrevet
Ta med deg ps2 og tv'en på bussen da...

:dork:

Sitter ikke å spiller på bussen :D Det er flaut! :blush:

Dessuten må man jo huske hvor man skal av...

Skrevet (endret)

Dette stod på rockstar sine sider.

ROCKSTAR ANNOUNCES PSP LINEUP

Rockstar Games is proud to announce that Midnight Club 3: DUB Edition and a brand new iteration of Grand Theft Auto will be released for the PSP handheld entertainment system.  Midnight Club 3: DUB Edition and the new Grand Theft Auto title, which will be set in Liberty City, are being developed by Rockstar Leeds in conjunction with Rockstar San Diego and Rockstar North, respectively. Both titles are expected to be available near the launch of the PSP handheld system in North America and Europe. Stay tuned for more announcements.

Endret av Tomat-Ulf
Skrevet
Skjønner ikke at folk vi ha et slik spill på PSP, alle har jo spilt det for flere år siden på PS2... :o

Vel en kan sikkert si at du ikke har en psp. For hadde du hatt det så hadde du ikke kommet med slikde "domme" utalelser;)

Skrevet
Skjønner ikke at folk vi ha et slik spill på PSP, alle har jo spilt det for flere år siden på PS2... :o

Vel en kan sikkert si at du ikke har en psp. For hadde du hatt det så hadde du ikke kommet med slikde "domme" utalelser;)

Jo, jeg har så klart prøvd den... :w00t:

Hvis ikke hadde jeg ikke uttalt meg slik... PSP'n er elegant (liker ikke batteritiden), men spillene blir litt kjedelige...

Skrevet

Hvis ikke hadde jeg ikke uttalt meg slik... PSP'n er elegant (liker ikke batteritiden), men spillene blir litt kjedelige...

Vel da er det utenfor min fatte evne at du ikke forstår hvorfor.

Fordi det er dritherligt å spille på den. Og fordi det er et nytt spill i gta serien. ikke en remake av et gammelt men et nytt.

Tror nok ikke det kommer ut neste måned. Men that's just me. :cry:

Skrevet

Kommer jo masse spill nå! Du kan ikke si at spillene til PSP blir kjedelige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...