Gå til innhold

CS 1.6 legges ned?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå som CPL har erstattet CS 1,6 med Source, vil muligens andre turneringer følge dette eksempelet. Det gjør det mindre attraktivt for enkelte å spille 1.6 fordi de store premiene ligger i CS:Source i stedet for 1.6..

Hvorfor skal sponsorer lange ut penger i turneringer hvor alle de store og kjente klanene ikke er med?

CPL vil muligens i framtiden kjøre to turneringer der de som vil delta i cs 1.6 kan gjøre det, og de som vil delta i cs:s kan gjøre det. :roll:

Lenke til kommentar
Nå som CPL har erstattet CS 1,6 med Source, vil muligens andre turneringer følge dette eksempelet. Det gjør det mindre attraktivt for enkelte å spille 1.6 fordi de store premiene ligger i CS:Source i stedet for 1.6..

Hvorfor skal sponsorer lange ut penger i turneringer hvor alle de store og kjente klanene ikke er med?

CPL vil muligens i framtiden kjøre to turneringer der de som vil delta i cs 1.6 kan gjøre det, og de som vil delta i cs:s kan gjøre det. :roll:

Det tror du på selv?

 

 

Skal de gjøre noe, så skal de gjøre det fornuftige, droppe Source og kjøre 1.6

Lenke til kommentar
Akkurat samme spill my ass! 1.6 er ti ganger lettere enn source! Kan ikke ta 5stk i en spray på source som du kan i 1.6. Så det er ikke samme spill nei!

du viser inkompetense... har da flere ganger tatt 5 stykker i en spray i css... jeg finner css lettere enn 1.6

kanskje fordi jeg nå har spilt det en stund...

jeg gikk oer gradvis fra 1.6 til cz og så til source... ;)

Lenke til kommentar
Den dagen klassiske CS forsvinner, stopper jeg CS-spillingen min en gang for alle. Hver sin mening, men personlig mener jeg CS: Source ser helt ræva ut.

 

CS: Source er bare enkelt og greit en ødelagt versjon av det gode, gamle klassiske CS.

det samme sa jeg da 1.5 ble byttet ut med 1.6 ... 1.5 var det beste.. source har blitt bedre.. men jeg tenker mer på at det er to forskjellige spill... så er det enklere å håndtere dem :p

Lenke til kommentar
Skal de gjøre noe, så skal de gjøre det fornuftige, droppe Source og kjøre 1.6

Tror ikke det er slik det funker, tipper source har kommet for å bli..

Vi får jo se, hvis PRO-mod-en funker så tror jeg det kommer til å bli satset på.

 

Eneste grunnen til at CPL velger Source er jo sponsorpenger.

 

Altså, ikke så stor PR for skjermkort å sponse en turnering hvor "hoved"spillet er utgått på dato.

 

Derimot Source kan vise grafikk.

Det kan Benchmark også (og det er mer underholdende :p )

Lenke til kommentar
Akkurat samme spill my ass! 1.6 er ti ganger lettere enn source! Kan ikke ta 5stk i en spray på source som du kan i 1.6. Så det er ikke samme spill nei!

du viser inkompetense... har da flere ganger tatt 5 stykker i en spray i css... jeg finner css lettere enn 1.6

kanskje fordi jeg nå har spilt det en stund...

jeg gikk oer gradvis fra 1.6 til cz og så til source... ;)

Damn, da skal du lære meg å spraye i source! Kan jo bli "instruktøren" min! :p

Meste jeg har fått til er 3! :w00t:

Lenke til kommentar
Akkurat samme spill my ass! 1.6 er ti ganger lettere enn source! Kan ikke ta 5stk i en spray på source som du kan i 1.6. Så det er ikke samme spill nei!

du viser inkompetense... har da flere ganger tatt 5 stykker i en spray i css... jeg finner css lettere enn 1.6

kanskje fordi jeg nå har spilt det en stund...

jeg gikk oer gradvis fra 1.6 til cz og så til source... ;)

Damn, da skal du lære meg å spraye i source! Kan jo bli "instruktøren" min! :p

Meste jeg har fått til er 3! :w00t:

haha eg syns CS:S er lettare

tok jo 10 stk da eg spelte det for andre gong

og det var faktisk lett

Lenke til kommentar

Det her er samme diskusjoen som var da cs 1.3 gikk over til 1.4

Den kom også opp da 1.5 skulle bli til 1.6, men som historien viser har cs overlevd det også. Det er liten tvil om at CS:S kommer til å ta over for 1.6 en gang i fremtiden, pga. det er der pengene ligger. Ingen vil sponse en compo med en modifisert q2 motor, da man kan vise fram alt sitt nye eye candy osv. i spill som feks. CS:S, BF2 osv osv.

Så hvis sponsorene fosrvinner, forsvinner også CPL, og da blir det ikke no mer "pro gaming" av cs :)

Slik er det og slik blir det. Deal with it. CS 1.6 er på vei ut, CS:S er på vei inn. Hvor lang tid det tar er heller usikkert, men før sommeren 2006 så er det nok CS:S for alle penga. (evt. en annen cs mod for hl2)

Lenke til kommentar
Den dagen klassiske CS forsvinner, stopper jeg CS-spillingen min en gang for alle. Hver sin mening, men personlig mener jeg CS: Source ser helt ræva ut.

 

CS: Source er bare enkelt og greit en ødelagt versjon av det gode, gamle klassiske CS.

det ser ræva ut? Du har bare sett filmer av det, men ikke prøvd det?

Jeg håper at du også har spillt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...