Gå til innhold

CS 1.6 legges ned?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat samme spill my ass! 1.6 er ti ganger lettere enn source! Kan ikke ta 5stk i en spray på source som du kan i 1.6. Så det er ikke samme spill nei!

du viser inkompetense... har da flere ganger tatt 5 stykker i en spray i css... jeg finner css lettere enn 1.6

kanskje fordi jeg nå har spilt det en stund...

jeg gikk oer gradvis fra 1.6 til cz og så til source... ;)

Damn, da skal du lære meg å spraye i source! Kan jo bli "instruktøren" min! :p

Meste jeg har fått til er 3! :w00t:

haha eg syns CS:S er lettare

tok jo 10 stk da eg spelte det for andre gong

og det var faktisk lett

det virker som du har misforstått hva det er å spraye. Når du sprayer holder du inn museknappen å prøver drepe fiendene dine. Hvis du har greid å tatt 10stk i en spray sikkert med ak eller colt du mener og da har du bare 30kuler. Damn du er skilled, sikkert pro du! Har aldri sett noen som har sprayet å tatt 10stk jeg.

 

Edit: Du var vel sikkert på en server som hadde booter som var programmert til å bruke bare kniv!

Endret av JokuM
Lenke til kommentar
Akkurat samme spill my ass! 1.6 er ti ganger lettere enn source! Kan ikke ta 5stk i en spray på source som du kan i 1.6. Så det er ikke samme spill nei!

du viser inkompetense... har da flere ganger tatt 5 stykker i en spray i css... jeg finner css lettere enn 1.6

kanskje fordi jeg nå har spilt det en stund...

jeg gikk oer gradvis fra 1.6 til cz og så til source... ;)

Damn, da skal du lære meg å spraye i source! Kan jo bli "instruktøren" min! :p

Meste jeg har fått til er 3! :w00t:

bare å løpe på dem bakfra så sikter du litt og håper på det beste ;)

Lenke til kommentar
Akkurat samme spill my ass! 1.6 er ti ganger lettere enn source! Kan ikke ta 5stk i en spray på source som du kan i 1.6. Så det er ikke samme spill nei!

du viser inkompetense... har da flere ganger tatt 5 stykker i en spray i css... jeg finner css lettere enn 1.6

kanskje fordi jeg nå har spilt det en stund...

jeg gikk oer gradvis fra 1.6 til cz og så til source... ;)

Damn, da skal du lære meg å spraye i source! Kan jo bli "instruktøren" min! :p

Meste jeg har fått til er 3! :w00t:

haha eg syns CS:S er lettare

tok jo 10 stk da eg spelte det for andre gong

og det var faktisk lett

det virker som du har misforstått hva det er å spraye. Når du sprayer holder du inn museknappen å prøver drepe fiendene dine. Hvis du har greid å tatt 10stk i en spray sikkert med ak eller colt du mener og da har du bare 30kuler. Damn du er skilled, sikkert pro du! Har aldri sett noen som har sprayet å tatt 10stk jeg.

 

Edit: Du var vel sikkert på en server som hadde booter som var programmert til å bruke bare kniv!

eg spelte på en server og eg mente at eg tok 10 stk på den runden ikkje på en spray

det blir litt for "PRO" for meg

Lenke til kommentar
Den dagen klassiske CS forsvinner, stopper jeg CS-spillingen min en gang for alle. Hver sin mening, men personlig mener jeg CS: Source ser helt ræva ut.

 

CS: Source er bare enkelt og greit en ødelagt versjon av det gode, gamle klassiske CS.

hvordan kan du si noe sånt ? ser ræva ut ? ser jo minst 1000 ganger penere ut en gamle cs. greit det gamle cs er og blir en klassiker, men er bare å komme seg videre, source er jo konge:)

Lenke til kommentar
' date='01/04/2005 : 14:57'] Jeg spiller 1.6, har spilt Source litt.

Helt klart, grafikken i Source er bedre, men du har ikke den følelsen når du tar "Rampage" og sånt. Helt annen følelse i 1.6!!

1.6 er best! En god klassiker, veldig god klassiker!

Lydene er bedre og ja..ALT er best i 1.6..synes jeg da...hehe...

Hver sin smak.. :thumbup:

hehe. så enig så enig.

 

 

Tar en "Rampage" :p

 

 

Dude, that guy`s on a Rampage.

 

Nah, dude, that IS Rampage

 

 

:tease:

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Den dagen klassiske CS forsvinner, stopper jeg CS-spillingen min en gang for alle. Hver sin mening, men personlig mener jeg CS: Source ser helt ræva ut.

 

CS: Source er bare enkelt og greit en ødelagt versjon av det gode, gamle klassiske CS.

hvordan kan du si noe sånt ? ser ræva ut ? ser jo minst 1000 ganger penere ut en gamle cs. greit det gamle cs er og blir en klassiker, men er bare å komme seg videre, source er jo konge:)

Synes grafikken i Source egentlig ikke er så bra, får den farcry følelsen av spillet.

 

Det samme som at jeg synes grafikken i HOMM2 er bedre enn i 3ern.

 

(Den er teknisk sett ikke det, men det er slik spillet skal se ut!)

Lenke til kommentar
hvordan kan du si noe sånt ? ser ræva ut ? ser jo minst 1000 ganger penere ut en gamle cs. greit det gamle cs er og blir en klassiker, men er bare å komme seg videre, source er jo konge:)

Jo, jeg skal si deg hvordan jeg kan si noe sånt: Fordi jeg synes det, enkelt og greit.

 

CS: Source har "overload" med grafikk, blir for kunstig rett og slett, som ødelegger moroa. Jeg er ikke tenkt til å gå videre til CS: Source, ender heller min "CS-spilling" på stedet.

 

CS 1.6-grafikken irriterer meg ikke, men er ikke bra av den grunn. Det er enkelt og greit noe man ikke bryr seg om når man setter seg inn i spillet. Men grafikken i CS: Source drar til seg all oppmerksomheten, som ødelegger ganske mye.

 

Gjorde jeg med forståelig?

Remember now: Min mening.

Lenke til kommentar
hvordan kan du si noe sånt ? ser ræva ut ? ser jo minst 1000 ganger penere ut en gamle cs. greit det gamle cs er og blir en klassiker, men er bare å komme seg videre, source er jo konge:)

Jo, jeg skal si deg hvordan jeg kan si noe sånt: Fordi jeg synes det, enkelt og greit.

 

CS: Source har "overload" med grafikk, blir for kunstig rett og slett, som ødelegger moroa. Jeg er ikke tenkt til å gå videre til CS: Source, ender heller min "CS-spilling" på stedet.

 

CS 1.6-grafikken irriterer meg ikke, men er ikke bra av den grunn. Det er enkelt og greit noe man ikke bryr seg om når man setter seg inn i spillet. Men grafikken i CS: Source drar til seg all oppmerksomheten, som ødelegger ganske mye.

 

Gjorde jeg med forståelig?

Remember now: Min mening.

Helt enig, med mindre 2 ting skjer så skal jeg aldri spille CS:S

 

1. Om feelingen kommer tilbake og og ikke legshots blir hs, skal jeg muligens vurdere.

 

2. Om jeg oppgradere hardware. Noe som antakeligvis ikke kommer til å skje.

Lenke til kommentar
er jo jalla grafikk i cs 1.6 da. hehe

Men nå det jo med spill som med damer det er ikke utsende som teller (grafikk i spill da)

Det er gameplay. Og gameplay kan man sammenlikne med personlighet hos damer.

Jeg driter da i åssen grafikk det er i et spill så lenge det er bra gameplay.

Lenke til kommentar
Akkurat samme spill my ass! 1.6 er ti ganger lettere enn source! Kan ikke ta 5stk i en spray på source som du kan i 1.6. Så det er ikke samme spill nei!

Jaha ja... 5 stk. på EN spray?

 

Her er det noen som fantaserer... :roll::hmm:

ROFLMAO! Har jeg gjort opp til flere ganger! Ikke nå fantasi her. Med en ny innkjøpt colt en HE litt skillz og litt flax så har du den perfekte sprayen! Hvis du ikke har fått det til er det vel bare å øve mer for din del! ;)

Endret av JokuM
Lenke til kommentar
Det går da ann men da er det isåfall lotto. Source er vel lettere enn 1.6 da men men.

Ikke noe personangrep dette, men egentlig synes jeg det er teit å si at er onlinespill er enkelt. Er det lettere for deg, er det lettere for alle andre også. Hvis det ikke er lett for andre, men for deg, er det ikke vanskelighetsgraden i spillet, men hvor god du er. ;)

Lenke til kommentar
Det går da ann men da er det isåfall lotto. Source er vel lettere enn 1.6 da men men.

Ikke noe personangrep dette, men egentlig synes jeg det er teit å si at er onlinespill er enkelt. Er det lettere for deg, er det lettere for alle andre også. Hvis det ikke er lett for andre, men for deg, er det ikke vanskelighetsgraden i spillet, men hvor god du er. ;)

Eller evnt. motstanden ;)

 

Hvis du spiller public og 5-6 stykker jogger sammen i en jævla klump gjennom mørk ut b1 så kan du nok ta 5 med spray. Og da suger de.

 

 

Men source er mer nybegynnervennlig og det er enklere enn 1.6.

 

Skjønner ikke hvordan man kan mene motsatt.....

Lenke til kommentar
Det går da ann men da er det isåfall lotto. Source er vel lettere enn 1.6 da men men.

Ikke noe personangrep dette, men egentlig synes jeg det er teit å si at er onlinespill er enkelt. Er det lettere for deg, er det lettere for alle andre også. Hvis det ikke er lett for andre, men for deg, er det ikke vanskelighetsgraden i spillet, men hvor god du er. ;)

Eller evnt. motstanden ;)

 

Hvis du spiller public og 5-6 stykker jogger sammen i en jævla klump gjennom mørk ut b1 så kan du nok ta 5 med spray. Og da suger de.

 

 

Men source er mer nybegynnervennlig og det er enklere enn 1.6.

 

Skjønner ikke hvordan man kan mene motsatt.....

Er det lenge siden du spilte source sist!?

Det har blitt flere spillere som er skilled nå. Jeg har spilt hver dag i en god stund å det har blitt bare mer å mer motstand! Høres nesten ut som om dere bare har spilt på servere med boter! :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...