Akina Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Hva er ESRB rating? Det står på battlefield 2 system requirements at spillet minimum trenger ESRB rating: RP
Wazu Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Er vel aldergrensen på spillet hvis jeg ikke tar helt feil? kanskje jeg er laaangt ute på jordet med denne, men mener nå at det er det.
charlie di meola Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 er riktig det wazu. RP betyr "rating pending" - altså ikke bestemt aldersgrensen enda
Guybrush LeChuck Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 esrb = Entertainment Software Rating Board esrb rating er på en måte et "aldersgrense" rating system... RP betyr rating pending, noe som igjen betyr at spillet ikke rated enda, men er inne for rating hos esrb.. for mer info besøk http://www.esrb.org/esrbratings_guide.asp
Jankee Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Flyttes fra annet om hardware til diskuter spill og tilbehør generelt
Jon@s Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Jeg føyer til at ESRB er det amerikanske systemet for fastsetting av aldersgrenser på spill. Her i Europa er det pegi-merkingen som gjelder. Om et spill får aldersgrensen "M" (17 år) av ESRB så kan det gjerne få 16 eller 18 av pegi.
Togo Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Merk at ESRB er veiledende og er derfor ingen aldersgrense. Det er mest for foreldre som skal ut og handle spill til sine barn. En 15aaring kan gaa ut og handle et M spill saa vel som en paa 30.
TST Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Jeg ser det er flere som bruker ordet aldersgrense, når det egentlig heter aldersmerking. Det er en vesentlig forskjell. Det er ikke ulovlig for en butikk å selge 18-årsmerkede spill til mindreårige, men de har samtidig sin fulle rett til å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå