Gå til innhold

Finn siste oppdatering til World of Warcraft her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er alt dette tullet på sia her: http://www.asparges.net/wowpatch/ ?

Går det ikke an å bare få ei "patch 1.10.2 to 1.11 updater.exe" fil eller lignende, som du kjører, så updater den alt selv, slik det alltid har vært?

Begynne å styre med de mpq filene å slikt gidder ikke jeg nei.

6353073[/snapback]

Joda, går det, hvis du har lyst til å vente i 2 uker for at blizzard downloadern skal laste det ned ^^

Skrevet

Går det ikke an å bare få ei "patch 1.10.2 to 1.11 updater.exe" fil eller lignende, som du kjører, så updater den alt selv, slik det alltid har vært?

6353073[/snapback]

Ingen 1.11 på deg da. Your choice.

Skrevet

6353073[/snapback]

Joda, det går :)

Hvis ikke, så ingen 1.11patch på deg..

Skrevet

Hmm får ikke downloadet del 2 ifra Rapidshare pga "exceeded download limit" osv og jeg har kun prøvd å laste den ned en gang. Noen som kunne være så grei å hoste den på en FTP?

Skrevet
Hmm får ikke downloadet del 2 ifra Rapidshare pga "exceeded download limit" osv og jeg har kun prøvd å laste den ned en gang. Noen som kunne være så grei å hoste den på en FTP?

6353133[/snapback]

Ikke så rart når rapidhsare har en limit på 1 fil per mnd eller no.. hvis man ikke betaler ..

Skrevet

6353133[/snapback]

Nytt mirror på http://asparges.net/wowpatch/ om 16 minutter. (driver å laster opp)

Skrevet

6353133[/snapback]

Ikke så rart når rapidhsare har en limit på 1 fil per mnd eller no.. hvis man ikke betaler ..

6353144[/snapback]

Huff, nettet gikk ned osv.... jaja ingen 1.11 på meg :(

Skrevet
Sommerferie er jo også, stranda, damer, festivaler, konserter, festing og være ute med venner (få nye venner) Sitter du inne med wow hele tida går du glipp av noe  :cool:

6352777[/snapback]

Folk prioriterer forskjellig. For de som elsker å spille wow, går ikke glipp av en dritt.

Jeg er enig med deg, unntatt på det med å få nye venner. Det er noe jeg ikke vil ha.

6352972[/snapback]

Få nye venner var vel helst ment til Hardcore gamerene der ute, jeg har jo spilt masse wow jeg å. Så prøver ikke sette meg selv i bedre søkelys, men lurer på om vi om en 10-15 års tid vil se tilbake på denne tiden og føle at vi har mistet noen verdifulle år (for de som spiller så mye)

6352987[/snapback]

Jeg var bare enig med deg jeg :) (Bare at jeg ikke vil ha nye venner :p)

Skrevet

6353133[/snapback]

jeg måtte vente 15 min..

Skrevet

6353133[/snapback]

jeg måtte vente 15 min..

6353193[/snapback]

Ok takker

:thumbup:

Skrevet (endret)

Jeg er redd dette er det samme som å skyte seg selv i benet båndbreddemessig, men vi forsøker.

Har hentet patchen fra www.dailyrush.dk og lagt den på clanens 100MBit/s ftp-server:

ftp://ftp.enemyoffline.com/misc/wow-patch...1.11.0.5428.zip (154746 KB)

$ unzip -t wow-patch-1.10.2.5302-1.11.0.5428.zip

Archive: wow-patch-1.10.2.5302-1.11.0.5428.zip

testing: wow-patch (1.10.2.5302 - 1.11.0.5428)/ OK

testing: wow-patch (1.10.2.5302 - 1.11.0.5428)/Blizzard Updater.exe OK

testing: wow-patch (1.10.2.5302 - 1.11.0.5428)/wow-partial-1.MPQ OK

testing: wow-patch (1.10.2.5302 - 1.11.0.5428)/wow-partial-2.MPQ OK

testing: wow-patch (1.10.2.5302 - 1.11.0.5428)/wow-patch-backup.MPQ OK

No errors detected in compressed data of wow-patch-1.10.2.5302-1.11.0.5428.zip.

Endret av DrPhlux
Skrevet

da var wow triksa og fiksa på så fløy fort opp fra 72%

og ble ferdig..nå gjelder det bare og få stormrage på beina igjen :dontgetit:

come ooon! vil spille har ikke hatt nett på 3 uker..sukk :hrm:

Skrevet

hehe... Skummet gjennom noen av de flere tusen in game prt screen bildene jeg har tatt, er sinnsykt mye moro der, spess fra barrens chatten. :D

Skrevet

Noen som kan forklare hvorfor Blizzard Downloadern stopper på 84 % hver gang jeg har prøvd å laste ned patchen på nytt gjennom WoW? Jeg holder på å laste ned fra en annen plass men det går ikke så utrolig fort for å si det slik...

Skrevet
hehe... Skummet gjennom noen av de flere tusen in game prt screen bildene jeg har tatt, er sinnsykt mye moro der, spess fra barrens chatten.  :D

6353208[/snapback]

barrens chatt ftw! dit og ikke lenger dem 9 årige kidsa me lev 60 pally kommer

og da blire mye kjefting :innocent:

Skrevet

Hmm.. fler enn meg som får følgende feilmelding ..

The file "Localization.xml" could not be loaded.
når jeg prøver å kjøre Blizzard Updater.exe ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...