Wyldelife Skrevet 28. mars 2005 Skrevet 28. mars 2005 Hey! Dere vet i water hazard! Noen som så den utrolige scene der et tårn faller ned i vannet og du kjører over det med båten? Jeg satt med den scene i huet hele tiden da jeg spillte! Er så utrolig fet scene! Noen andre som merket den?
Jokko88 Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Ja, det var en veldig stilig scene. Man kan vel ikke unngå å legge merke til den?
Wyldelife Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Skrevet 29. mars 2005 Men uansett! Det var W0W øyeblikket! Det hadde jeg ikke venta! O_O
genetex Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Det var faktisk en av de stiligeste scenene på spillet, kåret av meg Jeg kjørte faktiskopp igjenn den plassen 2 ganger til bare for å se
perpyro Skrevet 29. mars 2005 Skrevet 29. mars 2005 Utrolig bra scene. Det var her jeg virkelig fant ut hva båten var god for. Trodde jeg skulle dø på meg men tenkte skal jeg først dø nå så får jeg finne ut om det går å bare kjøre over det........og det gikk.
Campari Skrevet 30. mars 2005 Skrevet 30. mars 2005 Hele Half-Life 2 er en fet scene. De er kunstnere, ingen tvil om det. Særlig jakte-scenene i Water Hazard, inklusive tårn-scenene, er heftige og spektaktulære. Spillet er som en film, hvor alt som skjer er regissert og nøye planlagt og hvor DU spiller hovedrollen. Jeg elsker det! Hehe, måtte bare få det ut... Lurer forresten virkelig på hvordan 3'ern blir, altså omgivelsene. Hvem ville gjettet på at 1'ern (hvor alt foregikk i en forskningsbase i ørkenen i USA) ville få en oppfølger som foregikk i en Øst-Europeisk by?
Freqtal Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Noen som er snill som kan lage en demo av scenen? Har sett det sikkert, men kan ikke huske. Hvor er det i kapitlet? Langt uti eller nesten på begynnelsen?
Elendil Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 (endret) Hugsa den scenen. Det var litt etter at du hadde fått den "sumpscooteren". Edit: Kjem med screen snart eg. Endret 2. april 2005 av zefler
embark Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Det var utrolig fett, ja! Jeg tenkte med en gang "Faen, nå dauer jeg!"
Strategery Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 Siden det er snakk om WOW opplevelser, så kan jeg si at jeg er mektig imponert over HL2. Grafikken er fin og Gravity gunneren er utrolig artig og leke seg med. Ang. trårnet i Water Hazard, det var ganske kult, jeg kjørte bortover, plutselig falt tårnet ned, jeg tok en usving og tok meg fart og hoppa over. Kul scene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå