Gå til innhold

Hvordan få en ferie til å vare lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idet siste så synes jeg at alle mine ferier bare har rushet forbi meg!

Slik som det er nå, så virker det som om jeg sluttet på skolen for to dager siden, og når det er sommerferie, så synes jeg tiden går altfor fort!

Det sies jo at tiden går fort hvis man morer seg.

Men nå vil jeg more meg, og da skal tiden gå sakte! Da tenker vi sommerferie da!

Noen som har forslag til hvordan Tøbbi's sommeferie skal vare en evighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synest alltid dagene blir lengre når jeg står opp litt tidlig, og gjør etellerannet med en gang, framfor å ligge til langt på dag, for så å velte ut av sengen og gjøre ingenting.

Skrevet

Du kan ha det skrekkelig gøy i 7 av sommerferieukene og sitte å stirre i veggen den siste uken. Da føles det godt å få noe variasjon (skolen) og det virker som om ferien har vart lenge siden du kjedet deg på slutten.

Er så glad jeg har fri i morgen :) .....sove leeeeenge

Skrevet

La være å sitte foran datamaskinen. Tiden flyr når du spiller og andre ting foran skjermen. Er du ute i friluft og gjør ting går tiden saktere syns jeg mens spiller jeg føles en time som 5 minutter.

Skrevet (endret)

Vil du at ferien skal vare lenge, så må du kjede deg. Finn på det meste kjedelige du vet. Og hvis det imot all formodning skulle bli kjekt, så slutt, og finn på noe annet kjedelig. :p

På en annen side vil du ikke nyte ferien, så... likegreit å ta seg en tur ut i solen.

Endret av acon
Skrevet

Steng deg selv inne i et skap hele sommerferien, så skal jeg låve deg at du vil lengte etter skolen samtidig som du vil se tilbake på sommerferien som en evighet ;)

PS. Anbefales ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...