Gå til innhold

Siemens trenger deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La ikke merke til det selv

men Siemens har satt en aldri så liten betingelse for at du skal få være med. Man må allerede eie en Siemens-telefon. Ingen telefon, ingen testing.

 

Det er fullt mulig å la "current phone(s)" stå åpent.

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar
Tror ikke jeg gidder å teste mobil for Siemens, de Siemens tlf. jeg har hatt har vært helt rævva, mildt sagt..

Først så er det synd at du ikke kan delta, og så sier du at du ikke gidder? Joa, er jo lov å ombestemme seg :)

 

Hm, det er ikke krav å ha siemens-telefon likevel? Da melder jeg meg nok på :)

 

edit: Og der var det gjort.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Tror ikke jeg gidder å teste mobil for Siemens, de Siemens tlf. jeg har hatt har vært helt rævva, mildt sagt..

Først så er det synd at du ikke kan delta, og så sier du at du ikke gidder? Joa, er jo lov å ombestemme seg :)

 

Hm, det er ikke krav å ha siemens-telefon likevel? Da melder jeg meg nok på :)

 

edit: Og der var det gjort.

Da melder oss allikevel på da;) Når du ikke trenger Siemens mobil ifra før..

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Joho, det må man da ha :p

Kuty ut dere som ikke har Siemens.

Hvis man har en Siemens fra før(sånn som meg) er det nok lang større sjanse for å bli trukket ut.

Tviler på at de gidder å ta sjansen på å gi en ny telefon til en de ikke vet hva har fra før. Hvis jeg skulle lånt en min mob i tre uker for at han/hun skulle teste den og si sin mening, hadde jeg ikke gitt han/henne CX70 hvis han/hun hadde en Nokia6230 fra før.

 

Da tar det jo en uke alene bare å sette seg inn i telefonen!

Derfor er det jo smart å gi til en som vet hvordan man håndterer en ny Siemens, sånn som meg. :p

 

Derfor tror jeg det er større sjanse for at jeg, som har CX70, blir trukket ut enn en som har svart blankt eller en elgammel Siemens uten likehetstrekk til testtelefonen.

 

Sier ikke at det er sånn - bare en teori....

 

 

Hørte jeg at det var M75 som skulle testes i første omgang? Huff da...

Da venter jeg litt med å registrere meg...

neida... Den er jo bra den. Bare litt stor...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...