Gå til innhold

Siemens trenger deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
--

Jeg er så uenig som det går ann å bli :)

 

Når Siemens produserer mobiler vil de lage mobiler som er gode for alle. De vil lage mobiler for de som har Siemens fra før, og for de som ikke har Siemens. De vil dekke ulike markedsgrupper, og trenger derfor brukere som har både liten og mye erfaring med mobiler generellt og Siemens.

 

Hvis man bare har hatt Siemens-mobiler i sitt liv ville jeg synes at det skulle telt negativt. Da har man lite å sammenligne med, og stiller ikke alltid riktig krav til mobilen.

 

Synes på en måte at alle argumentene dine bør snus på hodet, og argumentere i mot det du sier.

 

Men, akkurat som deg, er dette bare min teori :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
--

Jeg er så uenig som det går ann å bli :)

 

Når Siemens produserer mobiler vil de lage mobiler som er gode for alle. De vil lage mobiler for de som har Siemens fra før, og for de som ikke har Siemens. De vil dekke ulike markedsgrupper, og trenger derfor brukere som har både liten og mye erfaring med mobiler generellt og Siemens.

 

Hvis man bare har hatt Siemens-mobiler i sitt liv ville jeg synes at det skulle telt negativt. Da har man lite å sammenligne med, og stiller ikke alltid riktig krav til mobilen.

 

Synes på en måte at alle argumentene dine bør snus på hodet, og argumentere i mot det du sier.

 

Men, akkurat som deg, er dette bare min teori :)

Takk, du, det var en annen side av samme sak.

Skjønner hva du mener.

Tok litt feil kanskje...

 

Synes bare det er veldig urettferdig mot oss med Siemens at de som ikke har Siemens registrerer seg når man ikke har lov, bare fordi man kan.

 

M75 er en skikkelig digg telefon på papiret, bare målene som skremmer meg litt... Tenk hvis du står på bussen med trang jeans og har klart å presse den ned i lomma.. Så ringer det og da blir det mye pust og pes og gamle damer som mumler lavt. Kanskje du til og med treffer på en prest som tror du driver med noe synding på bussen og innviterer deg med hjem på kaffe og skrifting. *Creeping me out* :confused:

Lenke til kommentar

Klarer glatt å ha P900'n min i lomma på trange jeans(uten at den merkes så godt), så det skal nok ikke bli noe problem med M75.;)

 

Men back to topic; jeg ser ikke helt poenget ditt her:

Synes bare det er veldig urettferdig mot oss med Siemens at de som ikke har Siemens registrerer seg når man ikke har lov, bare fordi man kan.

 

Det er jo bare rett og rimelig at alle skal ha muligheten til å teste en telefon fra simens, det vil jo være mye mer verdifullt for Simens å høre hva en nybegynner synes om menyene deres, enn hva en erfaren simens-bruker synes.

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
Synes bare det er veldig urettferdig mot oss med Siemens at de som ikke har Siemens registrerer seg når man ikke har lov, bare fordi man kan.

Som sagt, alle har lov til å melde seg på. Amobil tok feil i sin artikkel.

 

Fint om amobil endrer dette så ikke fler misforstår :)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Tenkte jeg skullle registrere meg i dag, men når jeg trykka på linken kom jeg bare til en side det ikke stod noe på hos Siemens...

Det var meny og slikt, men bare blank artikkel...

 

Er fristen gått ut eller noe?

Lenke til kommentar
"We are sorry to inform you that you are not one of the applicants, who get to test our upcoming Mobile Tester M75 for now. However, you can apply to become a test user again when once we are again scouting new candidates." Det var svaret jeg fikk fra Siemens, hadde heller ikke regnet med å bli trukket ut..

+1

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Denne "trekninga" gjaldt jo bare testing av M75.

De skal vel ha betatestere på andre produkter også?

Kan ikke amobil komme med en ny link når det dukker opp i så fall?

 

hadde vært fint å få en sjanse til.

:drible: CX75

 

Ser skikkelig digg ut

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...